Školení a webináře

Mzdy a personalistika

Mzdové účetnictví

Přiznání fyzických osob 2025, uzavření daňové evidence, přehledy k pojištění, změny 2026

Přiznání fyzických osob 2025, uzavření daňové evidence, přehledy k pojištění, změny 2026

Cílem semináře je především seznámit účastníky se změnami v roce 2025/2026 v dani z příjmů fyzických osob a daňové evidenci.

Nejbližší termín
  • 26.2.2026, Online

  • +
Přejít na termín

Lektor

  • Mgr. Ing. Dagmar Christophová

    Mgr. Ing. Dagmar Christophová

    Auditorka, daňová poradkyně, soudní znalkyně. Absolventka VŠE a Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Jako daňový poradce poskytuje právní pomoc a finančně ekonomické rady ve věcech daní, odvodů, poplatků a jiných podobných plateb, jakož i ve věcech, které s daněmi přímo souvisí. Je soudní znalkyní pro základní odvětví ekonomika, odvětví účetní evidence, likvidatura. Vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze, Fakulta řízení, obor Ekonomické informace a kontrola. Právní vzdělání získala na Právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Je zapsána v rejstříku Komory daňových poradců ČR. Je předsedkyní představenstva společnosti c.k. daňová kancelář, a.s.. která spolu se sesterskými společnostmi c.k. audit,, s.r.o., c.k. účetní kancelář, s.r.o. a c.k. ekonomická kancelář, s.r.o. nabízí a poskytuje zejména služby v oblasti statutárního auditu, auditu neziskového sektoru, všech typů daní, účetnictví a vedení souvisejících evidencí, znaleckých posudků v oboru ekonomika, účetnictví a daně a dalších ekonomických služeb.

Dotaz pro lektora

V případě zájmu nám můžete zaslat písemný dotaz pro lektora, který se vztahuje k problematice probírané v rámci školení. Následně Vám bude tento dotaz na školení zodpovězen.

Program školení

Cílem semináře je především seznámit účastníky se změnami v roce 2025/2026 v dani z příjmů fyzických osob a daňové evidenci.

Program semináře:

  • Připomenutí změn v roce 2025/2026 v dani z příjmů fyzických osob a daňové evidenci. Např. odpočet darů (Lex Ukrajina), změny v osvobození příjmů z kryptoaktiv a z prodeje obchodních podílů, změna zákona o daních z příjmů v souvislosti s novelou zákona o účetnictví
  • Parametry pro výpočty v roce 2026 – např. minimální a průměrná mzda, daňová pásma, výše paušální daně, max. a min. vyměřovací základ pro SP a ZP u OSVČ, limit pro osvobození benefitů, cestovní náhrady
  • Skutečné výdaje versus výdaje uplatňované paušálem, postup pro rok 2025, versus varianta paušální daně.
  • Paušální daň 2025-2026
  • Úpravy základu daně, dopad do pojištění
  • Uzavření daňové evidence 2025 - stanovení základu daně, rozdělení příjmů
  • Kontrolní prvky v daňové evidenci a jak na efektivní kontroly před sestavením přiznání
  • Inventarizace
  • Sestavení přiznání k DPFO 2025, vyplnění přehledů na OSSZ a ZP, prokazování daňového zvýhodnění na dítě, nové formuláře pro přiznání za rok 2025
  • Daňová optimalizace celkového zdanění a pojistného a její praktická aplikace – konkrétní probrání možných variant včetně rozdělení na další osoby (spolupracující osoby, SJM) na souvislém příkladu včetně vyplnění přiznání a přehledů.
  • Sociální a zdravotní pojištění OSVČ – pojištěnci jako OSVČ, pojistné, vyměřovací základy, placení záloh, změny
  • Změny ve vyměřovacím základu a minimálním pojistném na zdravotní a sociální pojištění, změna v placení záloh na SP.
  • Výdělečná činnost nezletilých – problematika influencerů a zdanění příjmů z jejich podnikání
  • Důležité výsledky z jednání KOOV, Pokyny GFŘ, vybraná judikatura
  • Dotazy, příklady, atd.

Termíny a přihláška

  • 26.2.2026

    Webinář

    Online živé vysílání

    9:00 - 13:30

    Mgr. Ing. Dagmar Christophová

    2.600,- Kč za účastníka / účastník

    (vč. DPH)

Akreditace

Akreditovaná vzdělávací instituce u Ministerstva vnitra ČR číslo akreditace AK I./I-125/2004 u Ministerstva vnitra ČR

Naším základním a trvalým cílem je zajištění standardní vysoké kvality a vytvoření přátelské atmosféry s otevřeným přístupem ke klientovi. Našich školení se mohou účastnit pracovníci podnikatelských subjektů, úředníci veřejné správy i zástupci široké veřejnosti.

Informace pro úředníky ÚSC

Úředníci územních samosprávných celků mají vložné osvobozeno od DPH a po absolvování školení obdrží osvědčení vydané podle pokynů Ministerstva vnitra ČR. Kteří zaměstnanci veřejné správy jsou úředníky ÚSC definuje zákon č. 312/2002 Sb. - jde pouze o ty zaměstnance, kteří se podílejí na výkonu správních činností a zároveň jsou zařazeni do úřadu daného územního samosprávného celku.

Nejčastější dotazy

  • Pokud máte zájem o některé z nabízených školení, nejsnadnější cestou, jak se přihlásit, je vyplnit objednávku na našich webových stránkách. Pro vyplnění přihlášky potřebujete znát své fakturační údaje, emailovou adresu a telefonní číslo, na kterém Vás můžeme v případě potřeby kontaktovat. Na email uvedený v objednávce Vám dorazí potvrzení o přijetí objednávky a po připsání platby na náš účet Vám následně zašleme daňový doklad. Před konáním prezenčních seminářů už poté další informace neposíláme a počítáme s Vaší účastí. Pokud jste přihlášeni na webinář, nebo jste si zakoupili videozáznam, obdržíte ještě další email s pokyny pro přístup či spuštění.

  • Na všech termínech, které jsou zveřejněny na našich webových stránkách, a na které se jde přihlásit, je volné místo. V případě, že je školení plně obsazeno, není možné se na termín objednat. V takovém případě nás můžete kontaktovat a my Vás zařadíme na seznam náhradníků. Pokud se uvolní místo, ozveme se Vám.

  • Přihlášky uzavíráme zpravidla jeden pracovní den před konáním školení. Pokud byste se chtěli přihlásit na poslední chvíli, není to zpravidla problém a vyplňte přihlášku na našich webových stránkách. Pokud potřebujete takto přihlásit větší skupinu účastníků, kontaktuje nás, prosím, a budeme se snažit vyjít Vám vstříc.

  • Osvědčení o absolvování školení je běžný požadavek klientů a rádi Vám ho vystavíme. Pokud se přihlašujete na prezenční seminář, uveďte, prosím, žádost o osvědčení do poznámky k objednávce. Následně Vám osvědčení předáme na semináři. Pokud se přihlašujete na webinář, nebo si kupujete videozáznam, požadavek na vystavení osvědčení psát nemusíte, osvědčení je automaticky k dispozici ke stažení pro všechny tyto účastníky.

  • Webinář je online školení, které probíhá v přímém přenosu přes internet. Výklad lektora je přenášen k účastníkům webináře v živém přenosu, jako by byli na klasickém prezenčním semináři a v průběhu výkladu mohou účastníci posílat dotazy. Přenos přednášky probíhá ve webovém prohlížeči, není třeba nic instalovat, ani nastavovat.

  • Pořízení a následná dostupnost nahrávky webináře záleží na množství okolností. Nemůžeme proto slíbit, že budeme nahrávat každý webinář a jeho nahrávka bude účastníkům k dispozici. V případě dotazu ohledně konkrétního webináře nás prosím kontaktujte před provedením objednávky.

Držte krok s posledními legislativními změnami a přihlaste se k odběru informací o aktuálně připravovaných školeních.

Nastavení ochrany soukromí

Tato webová stránka používá soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i k personalizaci obsahu. Prosíme o potvrzení souhlasu s využívaním cookies a předáním údajů pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.

Více informací o cookies

Online webinář

Webinář je online školení, které probíhá v přímém přenosu přes internet. Přenos přednášky probíhá ve webovém prohlížeči, není třeba nic instalovat, ani nastavovat.

Výklad lektora je přenášen k účastníkům webináře v živém přenosu, je tedy potřeba přizpůsobit si časový program tak, aby Vás v průběhu nic nerušilo.

V průběhu výkladu mohou účastníci pokládat dotazy a usměrňovat tak tok přednášky, aby byly probrány okruhy a případy, se kterými se účastníci setkávají ve své každodenní praxi.

Poslat dotaz pro lektora

V případě zájmu můžete lektorovi poslat písemný dotaz, který Vám bude následně v rámci výkladu na školení zodpovězen. Níže zadejte Váš dotaz a vyberte termín konání školení, kterého se plánujete zúčastnit.

Dotaz pro lektora odeslán

Děkujeme Vám za zaslání dotazu. Nyní je na cestě k nám, následně ho předáme lektorovi a bude zodpovězen na školení.

Chyba při odesílání dotazu

Mrzí nás to, ale při odesílání dotazu došlo k chybě. Odeslání dotazu na zvolený termín již není možné nebo došlo k technickým problémům. Zkuste to prosím později znovu, případně nám napište na info@integracentrum.cz

Nepodařilo se vložit do košíku

Mrzí nás to, ale při vkládání do košíku došlo k chybě. Zvolený termín již není dostupný nebo došlo k technickým problémům. Zkuste to prosím později znovu, případně nám napište na info@integracentrum.cz

Odběr pozvánek nastaven

Děkujeme za Váš zájem o naše školení. Na emailovou adresu jsme právě odeslali zprávu s odkazem pro potvrzení. Kliknutím na něj dokončíte registraci k odběru pravidelných přehledů připravovaných školení.

Adresu již máme v databázi

Děkujeme za Váš zájem o naše školení a vzdělávací akce. Zadanou emailovou adresu však již evidujeme v naší databázi a zasílání nabídek školení na ni můžete na odkazu níže.

Chyba při nastavení odběru

Mrzí nás to, ale při nastavení odběru novinek došlo k chybě, nebo technickým problémům. Zkuste to prosím později znovu, případně nám napište na info@integracentrum.cz