Daň z příjmů fyzických osob - uzavření roku 2024
Cílem semináře je seznámit účastníky se změnami souvisejícími s procesem odevzdání daňového přiznání fyzických osob k dani z příjmů.
Cílem semináře je seznámit účastníky se změnami souvisejícími s procesem odevzdání daňového přiznání fyzických osob k dani z příjmů.
V roce 2025 nás čeká rozsáhlá novelizace zákona o DPH. Návrh má cca 450 novelizačních bodů, z nichž většina má plánovanou účinnost od ledna 2025. Část změn pak bude účinná později (1.7.2025, 1.1.2026 a 1.1.2027).
Cílem vzdělávacího programu je seznámit účastníky s novými ustanoveními zákona č. 361/2000 Sb., o silničním provozu v oblasti řidičských průkazů a tím vytvořit správné podmínky pro aplikaci daného zákona v praxi.
Kurs věnující se sestavení daňového přiznání pro neziskové organizace. Vhodný pro účetní, daňové poradce a další pracovníky.
Cílem semináře je seznámit účastníky s problematikou zdaňování příjmů fyzických osob za rok 2024 a se změnami pro rok 2025.
Seminář je zaměřen na výklad účetní a daňové legislativy v podmínkách podnikatelských subjektů, zejména ve vazbě na aktuální změny v této oblasti a na časté problémy, se kterými se účetní jednotky setkávají ve své praxi.
Získejte kompletní přehled o změnách ve mzdové oblasti a zeptejte se na cokoliv!
Cílem semináře je seznámit účastníky s aktuálními informacemi ze mzdové účtárny a v pracovněprávní oblasti.
Orientace v účetní závěrce po včetně změn DPPO 2024, změny 2025 a novely zákona o účetnictví platného zřejmě od roku 2026. Cílem webináře je podat komplexní informace o účetní závěrce právnických osob.
V rámci semináře budou jeho účastníci seznámeni s aktuálním stavem daňových a účetních předpisů platných pro rok 2025, vyplývajících ze změn v průběhu aktuálního období.
Seminář se dotkne aktuálních změn v oblasti čerpání benefitů v souvislosti s legislativními změnami a její aplikace do praxe. Zároveň se budeme zabývat i daňovým dopadem na čerpání benefitů z FKSP.
Seminář bude zaměřen především na vysvětlení aktuálních novinek v oblasti pracovního práva a řešení problémů, které přinesla novela zákoníku práce a jiné právní předpisy, stejně jako problémů, které v pracovněprávní praxi přetrvávají a které vedou ke sporům nebo dohadům mezi zaměstnanci a zaměstnavateli.
Získejte kompletní přehled o změnách ve mzdové oblasti a zeptejte se na cokoliv!
V roce 2025 nás čeká rozsáhlá novelizace zákona o DPH. Návrh má cca 450 novelizačních bodů, z nichž většina má plánovanou účinnost od ledna 2025. Část změn pak bude účinná později (1.7.2025, 1.1.2026 a 1.1.2027).
Hlavním cílem tohoto vzdělávacího programu je poskytnout úředníkům ucelený přehled o probíhajících změnách a také je seznámit s kontrolním řádem i se zákonem o finanční kontrole v aktuálním znění.
Webinář se dotkne aktuálních změn v oblasti čerpání benefitů v souvislosti s legislativními změnami a její aplikace do praxe. Zároveň se budeme zabývat i daňovým dopadem na čerpání benefitů z FKSP.
Na semináři budou účastníci seznámeni s problematikou cestovních náhrad a podle aktuálního znění právních předpisů.
Cílem webináře je seznámit účastníky s aktuálními informacemi ze mzdové účtárny a v pracovněprávní oblasti.
V rámci webináře budou jeho účastníci seznámeni s aktuálním stavem daňových a účetních předpisů platných pro rok 2025, vyplývajících ze změn v průběhu aktuálního období.
Seminář je určen pro ekonomy a účetní příspěvkových organizací, aby mohli zpracovat daňové přiznání k dani z příjmu právnických osob.
Webinář poskytne zevrubné seznámení s požadavky na realizaci veřejných zakázek v oblasti IT, jejichž předmětem je dodávka hardware či software.
Seminář probírající základní oblasti daně z příjmu právnických osob, zaměřený na aktuální změny a obecně problémové oblasti.
Seminář bude zaměřen na změny navrhované s účinností od 1.1.2025 v rámci rozsáhlé novely, která promítá do zákona o DPH nejen dvě nové evropské směrnice, ale reaguje i na judikaturu SDEU a na zkušenosti z aplikační praxe.
Dlouhodobý hmotný a nehmotný majetek v účetnictví a daních podnikatelů a nestátních neziskových organizací.
Webinář je určen pro mzdové účetní, personalisty a ostatní zaměstnance, kteří chtějí získat ucelený přehled o změnách ve mzdové účtárně v roce 2025 (změny v pracovněprávní oblasti, v oblasti daní, pojistného na zdravotní pojištění a sociální zabezpečení, změny při provádění srážek ze mzdy a další změny ve mzdové oblasti).
Právní regulace uskutečňování bytových potřeb je specifická nerovným postavením pronajímatele a nájemce, kdy nájemce je považován za objektivně slabší smluvní stranu. Z toho pramení nedotknutelnost jeho práv, daných mu přímo zákonem. Kde všude se tato úprava uplatní?
Seminář je zaměřen na výklad účetní a daňové legislativy týkající se hmotného a nehmotného majetku v podmínkách podnikatelských subjektů, zejména ve vazbě na aktuální změny v této oblasti a na časté problémy, se kterými se účetní jednotky setkávají ve své praxi.
Výklad bude zaměřen především na problémové oblasti uplatňování DPH podle aktuální právní úpravy platné k datu konání semináře. Účastníci semináře budou informování zejména o změnách zákona o DPH od 1. 1. 2025 a dalších očekávaných změnách v průběhu roku 2025.
Cílem webináře je seznámit účastníky s možnostmi nakládání s veřejným prostranstvím v obci, připomenout zákonné povinnosti a rozebrat soukromoprávní a veřejnoprávní úpravu v dané oblasti, včetně rozdílů mezi jednotlivými typy veřejných prostranství.
Účastníci webináře budou seznámeni s aktuálním stavem legislativy odpadového hospodářství a informováni o vlivu těchto změn na aplikaci zákonů v praxi, zejména na úrovni územních samosprávných celků. Dále budou upozorněni na povinnosti ÚSC včetně postihů za jejich nedodržení.
Webiinář je určen především začátečníkům a mírně pokročilým se zaměřením především na tuzemská plnění, vysvětlení jednotlivých druhů zdanitelných plnění s vazbou na daňové přiznání, souhrnné a kontrolní hlášení
Cílem webináře je prohloubit znalosti účastníků vzdělávání o místních poplatcích s důrazem na jejich správu podle daňového řádu a dalších v úvahu přicházejících právních předpisů. Vyměnit si zkušenosti se způsobem aplikace příslušných ustanovení daňového řádu na správu místních poplatků obecními úřady.
Cílem semináře je seznámit posluchače s platnou legislativou v oblasti spisové služby a archivnictví zastoupenou zákonem č. 499/2004 Sb. o archivnictví a spisové službě a dopadem novely toho předpisu na původce dokumentů.
Zákon o zadávání veřejných zakázek nereguluje podrobně způsob výběru dodavatele prostřednictvím veřejné zakázky malého rozsahu a zadavatelé bývají nejistí, zda neporušují pravidla. Tento seminář Vám poskytne spolehlivé návody, jak zvládnout VZMR bez obav.
Seminář je určen pro úředníky stavebních úřadů všech stupňů, ale i stavebníky, odbornou veřejnost, ale stejně tak každého, kdo si potřebuje ujasnit nakolik se změní situace při povolování a provádění staveb v blízké budoucnosti.
Seminář je určen pro ekonomy, účetní, daňové poradce, podnikatele a další osoby, které řeší otázku, co je nebo není daňovým nákladem, a jaké podmínky je pro daňovou uznatelnost nutné splnit.
Cílem vzdělávacího programu je prohloubit znalosti úředníků úřadů územně samosprávných celků České republiky z obsahu zákona o obcích a zákona o úřednících, včetně využití těchto znalostí a vědomostí v praxi.
Seminář účastníky podrobně seznámí se zněním novelizací. Součástí budou také modelové situace, praktická doporučení i odpovědi na Vaše otázky.
Výklad bude zaměřen především na problémové oblasti uplatňování DPH podle aktuální právní úpravy platné k datu konání semináře. Účastníci semináře budou informování zejména o změnách zákona o DPH od 1. 1. 2025 a dalších očekávaných změnách v průběhu roku 2025.
Cílem semináře je seznámit účastníky se všemi záležitostmi, jež jsou podstatné pro správné postupy při zpracování exekučních a insolvenčních srážek ve mzdové agendě od 1.10.2024.
Seminář pro ekonomy, finanční manažery, majitele firem, finanční účetní, daňové poradce a další pokročilé zájemce-neprávníky, kteří se chtějí rychle zorientovat v rozsáhlých změnách, které od 1.1.2014 vstoupily v platnost v souvislosti s rekodifikací soukromého práva včetně novely ZOKu-zákon č. 33/2020 Sb.
Webinář reaguje na nástup umělé inteligence (AI) do různých oborů podnikání. V tomto případě jde o profesi finančního a mzdového účetnictví. Hlavním posláním webináře je představit klientům z řad finančních a mzdových účetních možnosti, které v roce 2025 nabízí umělá inteligence jako pomocník při výkonu jejich profese včetně praktických ukázek v Chat GPT a dále možnosti jak digitalizovat účetní postupy při využití umělé inteligence s důrazem na optimální datové vstupy.
Webinář je určen pro úředníky dle § 2 zák. č. 312/2002 Sb., kteří se danou problematikou zabývají.
Webinář je určen pro ekonomy, účetní, daňové poradce, podnikatele a další osoby, které řeší otázku, co je nebo není daňovým nákladem, a jaké podmínky je pro daňovou uznatelnost nutné splnit.
Získejte přehled o aktuálních legislativních změnách, povinnostech zřizovatele i organizací, metodických výkladech MFČR a správném účtování o příspěvcích a transferech. Dozvíte se, jak efektivně kontrolovat hospodaření, správně vykazovat náklady a výnosy či řešit porušení rozpočtové kázně.
Cílem semináře je seznámit účastníky se všemi záležitostmi, jež jsou podstatné pro správné postupy při zpracování exekučních a insolvenčních srážek ve mzdové agendě od 1.10.2024.
Cílem semináře je seznámit účastníky se zákonem o pohřebnictví a jeho aplikaci v praxi. Rozebrána bude zejména problematika nájemních smluv, nového cenového výměru Ministerstva financí, kontrola cenotvorby, vedení evidencí, opuštěnost nájemních smluv a příslušenství hrobů a dalších záležitostí.
Cílem semináře je seznámit účastníky s novelou zákona o pohřebnictví účinnou od 1.9.2017. Rozebrána bude zejména problematika povinností obcí při zajišťování pohřbení a provozování veřejných pohřebišť.
Tento webinář se zaměří na problematiku zdaňování příjmů z pronájmu nemovitostí podle §7 a §9 zákona o daních z příjmů. Účastníci se seznámí s rozdíly mezi těmito dvěma paragrafy a jejich praktickým uplatněním v daňové praxi.
Výklad právní úpravy Fondu kulturních a sociálních potřeb a sociálních fondů pro účetní, odborové funkcionáře, ekonomy a další zájemce o tuto problematiku v organizačních složkách státu a příspěvkových organizacích, obcích atd.