Školení a webináře

Daně a účetnictví

Novinky v daních, účetnictví a mzdách 2026

Novinky v daních, účetnictví a mzdách 2026

Cílem semináře je seznámit posluchače se se změnami v daňových zákonech 2025 dále v zákonu o účetnictví platnými od roku 2026 a navazujících předpisech se zaměřením na účetnictví podnikatelských subjektů. Jedná se o největší změny v účetnictví, resp. účetních závěrkách. 

Nejbližší termíny
  • 17.12.2025, Online

  • 8.1.2026, Online

  • 12.1.2026, Praha

  • +
Přejít na termíny (3 termíny)

Lektor

Dotaz pro lektora

V případě zájmu nám můžete zaslat písemný dotaz pro lektora, který se vztahuje k problematice probírané v rámci školení. Následně Vám bude tento dotaz na školení zodpovězen.

Program školení

Cílem semináře je seznámit posluchače se se změnami v daňových zákonech 2025 dále v zákonu o účetnictví platnými od roku 2026 a navazujících předpisech se zaměřením na účetnictví podnikatelských subjektů. Jedná se o největší změny v účetnictví, resp. účetních závěrkách. 

Program bude reagovat i na aktuální vývoj změn v navazujících předpisech, tj. vyhlášce k provedení zákona o účetnictví pro podnikatele, popř. českých účetních standardů pro podnikatele, zákona o auditorech a standardů pro audit. Vše v návaznosti na připravovaní novely v daňových předpisech.

Program semináře:

  • Nový zákon o účetnictví a navazující vyhlášky, novela stávajícího zákona o účetnictví
    • Změna kategorizace účetních jednotek - mikro, male a střední a důsledky této kategorizace, zpráva o udržitelnosti
    • účetnictví a zveřejňování závěrek, změny v ověřování účetních závěrek auditorem
    • verze účetní závěrky a pravidla pro její sestavení, výroční zpráva, zpráva vedení
    • Přednost obsahu nad formou, elektronizace účetnictví
    • Změny v oceňování majetku-PC, ocenění 1 Kč, reálná hodnota, jmenovitá hodnota, současná a očekáváná hodnota
    • Diskontování dlouhodobých aktiv a pasiv
    • Leasing, dotace, goodwill, rezerva na likvidaci, technické zhodnocení, odložená daň
    • Funkční měna (platné již od 1. 1. 2024), placení daní a funkční měna, kurs přepočtu
    • Vylučování nerealizovaných kursových zisku a ztrát (platné již od 01.01.2024)
    • Hotovostní účetnictví, parametry paušální daně 2025, 2026
    • Interpretace NUR 2025, počítání obratu od 2024 v příkladech
  • Změny v zákonu o daních z příjmů
    • Změny platné od 01.07.2024, 01.01.2025
    • Revoluce v oblasti daňových odpisů majetku a TZ majetku
    • Daně z příjmu v cizí měně
    • Použití IFRS a změna v oblasti zdaňovacího období
  • Změny v oblasti DPH
    • Změna u plátcovství DPH
    • Povinnost podání přihlášky.
    • Zvýšení obratu pro čtvrtletní plátce.
    • Zpřísnění třístranného obchodu.
    • Osvobození při dodání pozemků a vybraných nemovitých věcí, majetek vytvořený vlastní činností
    • Změny v oblasti tuzemského RPDP
    • Zkrácení lhůty pro zvýšení uplatněného odpočtu, vazba odpočtu na úhradu závazku
  • Změny v oblasti mezd
    • Jak na DPP?, JMHZ od 01.04.2026
    • Druhý rok fungování benefitů jinak
    • Základní změny v oblasti nového ZP od 01.06.2025, zaručená mzda 2025, plán dovolených, rozvrhování pracovní doby
  • Daň z nemovitostí
    • Výše inflačního koeficientu 2025, 2026

Termíny a přihláška

  • 17.12.2025

    Webinář

    Online živé vysílání

    9:00 - 13:00

    Ing. Lenka Kruntorádová

    ZMĚNA TERMÍNU (PŮVODNĚ 15.12., NYNÍ 17.12.)

    2.400,- Kč za účastníka / účastník

    (vč. DPH)

  • 8.1.2026

    Webinář

    Online živé vysílání

    9:00 - 13:00

    Ing. Lenka Kruntorádová

    2.600,- Kč za účastníka / účastník

    (vč. DPH)

  • 12.1.2026

    Praha

    Hotel ILF

    9:00 - 14:00

    Ing. Lenka Kruntorádová

    2.600,- Kč za účastníka / účastník

    (vč. DPH, kávy a oběda)

Akreditace

Akreditovaná vzdělávací instituce u Ministerstva vnitra ČR číslo akreditace AK I./I-125/2004 u Ministerstva vnitra ČR

Naším základním a trvalým cílem je zajištění standardní vysoké kvality a vytvoření přátelské atmosféry s otevřeným přístupem ke klientovi. Našich školení se mohou účastnit pracovníci podnikatelských subjektů, úředníci veřejné správy i zástupci široké veřejnosti.

Informace pro úředníky ÚSC

Úředníci územních samosprávných celků mají vložné osvobozeno od DPH a po absolvování školení obdrží osvědčení vydané podle pokynů Ministerstva vnitra ČR. Kteří zaměstnanci veřejné správy jsou úředníky ÚSC definuje zákon č. 312/2002 Sb. - jde pouze o ty zaměstnance, kteří se podílejí na výkonu správních činností a zároveň jsou zařazeni do úřadu daného územního samosprávného celku.

Nejčastější dotazy

  • Pokud máte zájem o některé z nabízených školení, nejsnadnější cestou, jak se přihlásit, je vyplnit objednávku na našich webových stránkách. Pro vyplnění přihlášky potřebujete znát své fakturační údaje, emailovou adresu a telefonní číslo, na kterém Vás můžeme v případě potřeby kontaktovat. Na email uvedený v objednávce Vám dorazí potvrzení o přijetí objednávky a po připsání platby na náš účet Vám následně zašleme daňový doklad. Před konáním prezenčních seminářů už poté další informace neposíláme a počítáme s Vaší účastí. Pokud jste přihlášeni na webinář, nebo jste si zakoupili videozáznam, obdržíte ještě další email s pokyny pro přístup či spuštění.

  • Na všech termínech, které jsou zveřejněny na našich webových stránkách, a na které se jde přihlásit, je volné místo. V případě, že je školení plně obsazeno, není možné se na termín objednat. V takovém případě nás můžete kontaktovat a my Vás zařadíme na seznam náhradníků. Pokud se uvolní místo, ozveme se Vám.

  • Přihlášky uzavíráme zpravidla jeden pracovní den před konáním školení. Pokud byste se chtěli přihlásit na poslední chvíli, není to zpravidla problém a vyplňte přihlášku na našich webových stránkách. Pokud potřebujete takto přihlásit větší skupinu účastníků, kontaktuje nás, prosím, a budeme se snažit vyjít Vám vstříc.

  • Osvědčení o absolvování školení je běžný požadavek klientů a rádi Vám ho vystavíme. Pokud se přihlašujete na prezenční seminář, uveďte, prosím, žádost o osvědčení do poznámky k objednávce. Následně Vám osvědčení předáme na semináři. Pokud se přihlašujete na webinář, nebo si kupujete videozáznam, požadavek na vystavení osvědčení psát nemusíte, osvědčení je automaticky k dispozici ke stažení pro všechny tyto účastníky.

  • Webinář je online školení, které probíhá v přímém přenosu přes internet. Výklad lektora je přenášen k účastníkům webináře v živém přenosu, jako by byli na klasickém prezenčním semináři a v průběhu výkladu mohou účastníci posílat dotazy. Přenos přednášky probíhá ve webovém prohlížeči, není třeba nic instalovat, ani nastavovat.

  • Pořízení a následná dostupnost nahrávky webináře záleží na množství okolností. Nemůžeme proto slíbit, že budeme nahrávat každý webinář a jeho nahrávka bude účastníkům k dispozici. V případě dotazu ohledně konkrétního webináře nás prosím kontaktujte před provedením objednávky.

Držte krok s posledními legislativními změnami a přihlaste se k odběru informací o aktuálně připravovaných školeních.

Nastavení ochrany soukromí

Tato webová stránka používá soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i k personalizaci obsahu. Prosíme o potvrzení souhlasu s využívaním cookies a předáním údajů pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.

Více informací o cookies

Hotel ILF

Hotel ILF se nachází v klidné části Prahy 4 nedaleko dálnice D1 a přímo na zastávce metra Budějovická, ze které netrvá cesta do centra města déle než 10 minut. Sály a salonky jsou moderně vybaveny a součástí hotelu je restaurace s nabídkou mezinárodní kuchyně, ve které je podáván oběd účastníkům školení.

Cesta hromadnou dopravou:

Přímo naproti hotelu se nachází zastávka metra Budějovická (trasa C).

V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle 530 332 751 nebo na emailu info@integracentrum.cz

Online webinář

Webinář je online školení, které probíhá v přímém přenosu přes internet. Přenos přednášky probíhá ve webovém prohlížeči, není třeba nic instalovat, ani nastavovat.

Výklad lektora je přenášen k účastníkům webináře v živém přenosu, je tedy potřeba přizpůsobit si časový program tak, aby Vás v průběhu nic nerušilo.

V průběhu výkladu mohou účastníci pokládat dotazy a usměrňovat tak tok přednášky, aby byly probrány okruhy a případy, se kterými se účastníci setkávají ve své každodenní praxi.

Poslat dotaz pro lektora

V případě zájmu můžete lektorovi poslat písemný dotaz, který Vám bude následně v rámci výkladu na školení zodpovězen. Níže zadejte Váš dotaz a vyberte termín konání školení, kterého se plánujete zúčastnit.

Dotaz pro lektora odeslán

Děkujeme Vám za zaslání dotazu. Nyní je na cestě k nám, následně ho předáme lektorovi a bude zodpovězen na školení.

Chyba při odesílání dotazu

Mrzí nás to, ale při odesílání dotazu došlo k chybě. Odeslání dotazu na zvolený termín již není možné nebo došlo k technickým problémům. Zkuste to prosím později znovu, případně nám napište na info@integracentrum.cz

Nepodařilo se vložit do košíku

Mrzí nás to, ale při vkládání do košíku došlo k chybě. Zvolený termín již není dostupný nebo došlo k technickým problémům. Zkuste to prosím později znovu, případně nám napište na info@integracentrum.cz

Sdílet školení

Odběr pozvánek nastaven

Děkujeme za Váš zájem o naše školení. Na emailovou adresu jsme právě odeslali zprávu s odkazem pro potvrzení. Kliknutím na něj dokončíte registraci k odběru pravidelných přehledů připravovaných školení.

Adresu již máme v databázi

Děkujeme za Váš zájem o naše školení a vzdělávací akce. Zadanou emailovou adresu však již v naší databázi evidujeme, zasílání nabídek školení na ni můžete upravit na odkazu níže.

Chyba při nastavení odběru

Mrzí nás to, ale při nastavení odběru novinek došlo k chybě, nebo technickým problémům. Zkuste to prosím později znovu, případně nám napište na info@integracentrum.cz