Školení a webináře

Mzdy a personalistika

Mzdové účetnictví

Změny v mzdové agendě se zaměřením na velkou FLEXI novelu zákoníku práce v praktických příkladech

Změny v mzdové agendě se zaměřením na velkou FLEXI novelu zákoníku práce v praktických příkladech

Školení již proběhlo

Pojďte se včas připravit na nová pravidla stanovování zkušebních dob, výpovědních lhůt, dovolené a dalších záležitostí. Pozor, i v průběhu rolku 2025 přijdou další důležité změny.

Školení již proběhlo

Podívejte se na nabídku dalších školení, která připravujeme:

Podobná školení

Program školení

Toto školení nabízíme v jiném termínu i jako webinář (online školení) - podrobnosti najdete zde

Získejte kompletní přehled o změnách ve mzdové oblasti a zeptejte se na cokoliv! Přichází spousty změn v pasážích zákoníku práce, na které jste byli léta zvyklí. Pojďte se včas připravit na nová pravidla stanovování zkušebních dob, výpovědních lhůt, dovolené a dalších záležitostí. Pozor, i v průběhu rolku 2025 přijdou další důležité změny.

Seminář je určen pro začínající i pokročilé mzdové účetní, personalisty, případně vedoucí zaměstnance, kteří chtějí získat ucelený přehled nad tuto širokou problematikou a být v souladu s legislativními postupy.

Program semináře:

  • Flexi novela zákoníku práce
    • Režim samorozvrhování směn zobecněn
      • výhody na straně zaměstnance ale i zaměstnavatele
    • Výkon práce zaměstnanců v době mateřské a rodičovské dovolené
      • držení „stejné židle“ zaměstnancům na mateřský a rodičovských dovolených
      • pracovního poměry na doby určité (nové výjimky z pravidla 3x a dost)
    • Nová pravidla zkušební doby
    • Změny běhu výpovědních lhůt
      • odlišný způsob počítání běhu výpovědních lhůt
    • Odlišný přístup k řešení výpovědí ze strany zaměstnavatele z tzv. zdravotních důvodů, odstupné
    • Nové nároky zaměstnanců při neplatném rozvázání pracovního poměru zaměstnavatelem
    • Nová pravidla pro nepřetržité denní odpočinky zaměstnanců v mimořádných situacích, zaměstnanců ve věku 14 let
    • Výplata mzdy
      • Hotově nebo bezhotovostně?
      • Výplata v cizí měně
    • Zaměstnávání „dětí“ mladších 15. let
    • Doručování mzdových/platových výměrů elektronicky konečně v souladu s praxí
    • Změny ve výpočtech průměrných hrubých měsíčních výdělků
      • „spravedlivý“ způsob výpočtu a jeho vlivy
  • Důležité osobní překážky
    • Změny v okruhu i rozsahu důležitých osobních překážek v práci
  • Návrat k dovolené = častý předmět dotazů
    • Bezprostřední navazování pracovněprávních vztahů pohledem dovolené
    • Dovolená u DPP/DPČ
  • Důležité změny mzdové agendy do doby konání semináře
    • Jednotné měsíční hlášení – pilot od 1.7.2025
    • Další změny v oblasti srážek ze mzdy
  • Praktické příklady ke všem částem, vzory dokumentů zdarma
  • Dotazy a diskuse

Akreditace

Akreditovaná vzdělávací instituce u Ministerstva vnitra ČR číslo akreditace AK I./I-125/2004 u Ministerstva vnitra ČR

Naším základním a trvalým cílem je zajištění standardní vysoké kvality a vytvoření přátelské atmosféry s otevřeným přístupem ke klientovi. Našich školení se mohou účastnit pracovníci podnikatelských subjektů, úředníci veřejné správy i zástupci široké veřejnosti.

Informace pro úředníky ÚSC

Úředníci územních samosprávných celků mají vložné osvobozeno od DPH a po absolvování školení obdrží osvědčení vydané podle pokynů Ministerstva vnitra ČR. Kteří zaměstnanci veřejné správy jsou úředníky ÚSC definuje zákon č. 312/2002 Sb. - jde pouze o ty zaměstnance, kteří se podílejí na výkonu správních činností a zároveň jsou zařazeni do úřadu daného územního samosprávného celku.

Nejčastější dotazy

  • Pokud máte zájem o některé z nabízených školení, nejsnadnější cestou, jak se přihlásit, je vyplnit objednávku na našich webových stránkách. Pro vyplnění přihlášky potřebujete znát své fakturační údaje, emailovou adresu a telefonní číslo, na kterém Vás můžeme v případě potřeby kontaktovat. Na email uvedený v objednávce Vám dorazí potvrzení o přijetí objednávky a po připsání platby na náš účet Vám následně zašleme daňový doklad. Před konáním prezenčních seminářů už poté další informace neposíláme a počítáme s Vaší účastí. Pokud jste přihlášeni na webinář, nebo jste si zakoupili videozáznam, obdržíte ještě další email s pokyny pro přístup či spuštění.

  • Na všech termínech, které jsou zveřejněny na našich webových stránkách, a na které se jde přihlásit, je volné místo. V případě, že je školení plně obsazeno, není možné se na termín objednat. V takovém případě nás můžete kontaktovat a my Vás zařadíme na seznam náhradníků. Pokud se uvolní místo, ozveme se Vám.

  • Přihlášky uzavíráme zpravidla jeden pracovní den před konáním školení. Pokud byste se chtěli přihlásit na poslední chvíli, není to zpravidla problém a vyplňte přihlášku na našich webových stránkách. Pokud potřebujete takto přihlásit větší skupinu účastníků, kontaktuje nás, prosím, a budeme se snažit vyjít Vám vstříc.

  • Osvědčení o absolvování školení je běžný požadavek klientů a rádi Vám ho vystavíme. Pokud se přihlašujete na prezenční seminář, uveďte, prosím, žádost o osvědčení do poznámky k objednávce. Následně Vám osvědčení předáme na semináři. Pokud se přihlašujete na webinář, nebo si kupujete videozáznam, požadavek na vystavení osvědčení psát nemusíte, osvědčení je automaticky k dispozici ke stažení pro všechny tyto účastníky.

  • Začátek prezenčních seminářů je zpravidla v 9:00, ale přijít můžete bez obav 30 minut před začátkem, kdy už míváme vše připraveno. Pro orientaci v místech konání vám pomohu cedulky nebo monitory, kde bude uveden název školení a jméno naší společnosti. Obědová pauza bývá od 11:00 do 11:30, ale čas přestávek a oběda se ale může lišit v závislosti na místě konání a požadavcích lektora. Školení obvykle končí kolem 14:00, ale záleží na délce přestávky, na množství dotazů během přednášky a na dalších okolnostech.

  • Ano, pokud ze zdravotních nebo osobních důvodů požadujete vegetariánský, bezlepkový nebo jiný specifický oběd, uveďte, prosím, tuto skutečnost do poznámky k objednávce. Uděláme následně maximum, abychom Vám vyšli vstříc a požadovaný oběd zajistili.

Držte krok s posledními legislativními změnami a přihlaste se k odběru informací o aktuálně připravovaných školeních.

Nastavení ochrany soukromí

Tato webová stránka používá soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i k personalizaci obsahu. Prosíme o potvrzení souhlasu s využívaním cookies a předáním údajů pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.

Více informací o cookies

Poslat dotaz pro lektora

V případě zájmu můžete lektorovi poslat písemný dotaz, který Vám bude následně v rámci výkladu na školení zodpovězen. Níže zadejte Váš dotaz a vyberte termín konání školení, kterého se plánujete zúčastnit.

Dotaz pro lektora odeslán

Děkujeme Vám za zaslání dotazu. Nyní je na cestě k nám, následně ho předáme lektorovi a bude zodpovězen na školení.

Chyba při odesílání dotazu

Mrzí nás to, ale při odesílání dotazu došlo k chybě. Odeslání dotazu na zvolený termín již není možné nebo došlo k technickým problémům. Zkuste to prosím později znovu, případně nám napište na info@integracentrum.cz

Nepodařilo se vložit do košíku

Mrzí nás to, ale při vkládání do košíku došlo k chybě. Zvolený termín již není dostupný nebo došlo k technickým problémům. Zkuste to prosím později znovu, případně nám napište na info@integracentrum.cz

Odběr pozvánek nastaven

Děkujeme za Váš zájem o naše školení. Na emailovou adresu jsme právě odeslali zprávu s odkazem pro potvrzení. Kliknutím na něj dokončíte registraci k odběru pravidelných přehledů připravovaných školení.

Adresu již máme v databázi

Děkujeme za Váš zájem o naše školení a vzdělávací akce. Zadanou emailovou adresu však již evidujeme v naší databázi a zasílání nabídek školení na ni můžete na odkazu níže.

Chyba při nastavení odběru

Mrzí nás to, ale při nastavení odběru novinek došlo k chybě, nebo technickým problémům. Zkuste to prosím později znovu, případně nám napište na info@integracentrum.cz