Školení a webináře

Daně a účetnictví

DPH

Uplatňování DPH v roce 2025

Uplatňování DPH v roce 2025

Výklad bude zaměřen především na problémové oblasti uplatňování DPH podle aktuální právní úpravy platné k datu konání semináře. Účastníci semináře budou informování zejména o změnách zákona o DPH od 1. 1. 2025 a dalších očekávaných změnách v průběhu roku 2025.

Nejbližší termíny
  • 15.9.2025, Praha

  • 30.10.2025, Brno

  • 31.10.2025, Zlín

  • 3.11.2025, Praha

  • 4.11.2025, Hradec Králové

...a další termíny Přejít na termíny

Lektor

  • Ing. Václav Benda

    Ing. Václav Benda

    Ing. Václav Benda působil od roku 1993 jako vedoucí pracovník odboru nepřímých daní Ministerstva financí ČR, kde se podílel např. na přípravě zákona o dani z přidané hodnoty ke dni vstupu České republiky do EU. Dlouhodobě působí jako lektor a autor řady publikací a článků k DPH, nyní soukromě podniká v poradenské sféře (firma BVO.CZ s.r.o.).

Dotaz pro lektora

V případě zájmu nám můžete zaslat písemný dotaz pro lektora, který se vztahuje k problematice probírané v rámci školení. Následně Vám bude tento dotaz na školení zodpovězen.

Program školení

Toto školení nabízíme v jiném termínu i jako webinář (online školení) - podrobnosti najdete zde

Výklad bude zaměřen především na problémové oblasti uplatňování DPH podle aktuální právní úpravy platné k datu konání semináře. Účastníci semináře budou informování zejména o změnách zákona o DPH od 1. 1. 2025 a dalších očekávaných změnách v průběhu roku 2025.

Program semináře:

  • základní informace o aktuálním stavu národní a evropské legislativy v oblasti DPH,
  • vymezení obratu a registraci plátců v roce 2025,
  • základní principy zvláštního režimu pro malé podniky od 1. 1. 2025, 
  • stanovení základu daně, oprava základu daně a výše daně se zaměřením na změny od 1. 1. 2025,
  • sazby daně v roce 2025,
  • změny ve vymezení sazeb daně u stavebních a montážních prací od 1. 7. 2025,
  • uplatňování osvobození od daně bez nároku na odpočet daně v roce 2025,
  • změny v osvobození od daně u dodání pozemků, vybraných nemovitých věcí a u nájmu nemovitých věcí od 1. 7. 2025,
  • odpočet daně se zaměřením na změny pro 2025,
  • správa daně v tuzemsku, včetně změn od 1. 1. 2025,
  • podávání daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení v roce 2025,
  • další aktuální problémy a změny zákona o DPH pro rok 2025.

Termíny a přihláška

  • 15.9.2025

    Praha

    Hotel ILF

    9:00 - 14:00

    Ing. Václav Benda

    2.600,- Kč za účastníka / účastník

    (vč. DPH, kávy a oběda)

  • 30.10.2025

    Brno

    Hotel Avanti

    9:00 - 14:00

    Ing. Václav Benda

    2.400,- Kč za účastníka / účastník

    (vč. DPH, kávy a oběda)

  • 31.10.2025

    Zlín

    Hotel Moskva

    9:00 - 14:00

    Ing. Václav Benda

    2.400,- Kč za účastníka / účastník

    (vč. DPH, kávy a oběda)

  • 3.11.2025

    Praha

    Hotel ILF

    9:00 - 14:00

    Ing. Václav Benda

    2.600,- Kč za účastníka / účastník

    (vč. DPH, kávy a oběda)

  • 4.11.2025

    Hradec Králové

    Adalbertinum (Adal)

    9:00 - 14:00

    Ing. Václav Benda

    2.400,- Kč za účastníka / účastník

    (vč. DPH, kávy a oběda)

Akreditace

Akreditovaná vzdělávací instituce u Ministerstva vnitra ČR číslo akreditace AK I./I-125/2004 u Ministerstva vnitra ČR

Naším základním a trvalým cílem je zajištění standardní vysoké kvality a vytvoření přátelské atmosféry s otevřeným přístupem ke klientovi. Našich školení se mohou účastnit pracovníci podnikatelských subjektů, úředníci veřejné správy i zástupci široké veřejnosti.

Informace pro úředníky ÚSC

Úředníci územních samosprávných celků mají vložné osvobozeno od DPH a po absolvování školení obdrží osvědčení vydané podle pokynů Ministerstva vnitra ČR. Kteří zaměstnanci veřejné správy jsou úředníky ÚSC definuje zákon č. 312/2002 Sb. - jde pouze o ty zaměstnance, kteří se podílejí na výkonu správních činností a zároveň jsou zařazeni do úřadu daného územního samosprávného celku.

Nejčastější dotazy

  • Pokud máte zájem o některé z nabízených školení, nejsnadnější cestou, jak se přihlásit, je vyplnit objednávku na našich webových stránkách. Pro vyplnění přihlášky potřebujete znát své fakturační údaje, emailovou adresu a telefonní číslo, na kterém Vás můžeme v případě potřeby kontaktovat. Na email uvedený v objednávce Vám dorazí potvrzení o přijetí objednávky a po připsání platby na náš účet Vám následně zašleme daňový doklad. Před konáním prezenčních seminářů už poté další informace neposíláme a počítáme s Vaší účastí. Pokud jste přihlášeni na webinář, nebo jste si zakoupili videozáznam, obdržíte ještě další email s pokyny pro přístup či spuštění.

  • Na všech termínech, které jsou zveřejněny na našich webových stránkách, a na které se jde přihlásit, je volné místo. V případě, že je školení plně obsazeno, není možné se na termín objednat. V takovém případě nás můžete kontaktovat a my Vás zařadíme na seznam náhradníků. Pokud se uvolní místo, ozveme se Vám.

  • Přihlášky uzavíráme zpravidla jeden pracovní den před konáním školení. Pokud byste se chtěli přihlásit na poslední chvíli, není to zpravidla problém a vyplňte přihlášku na našich webových stránkách. Pokud potřebujete takto přihlásit větší skupinu účastníků, kontaktuje nás, prosím, a budeme se snažit vyjít Vám vstříc.

  • Osvědčení o absolvování školení je běžný požadavek klientů a rádi Vám ho vystavíme. Pokud se přihlašujete na prezenční seminář, uveďte, prosím, žádost o osvědčení do poznámky k objednávce. Následně Vám osvědčení předáme na semináři. Pokud se přihlašujete na webinář, nebo si kupujete videozáznam, požadavek na vystavení osvědčení psát nemusíte, osvědčení je automaticky k dispozici ke stažení pro všechny tyto účastníky.

  • Začátek prezenčních seminářů je zpravidla v 9:00, ale přijít můžete bez obav 30 minut před začátkem, kdy už míváme vše připraveno. Pro orientaci v místech konání vám pomohu cedulky nebo monitory, kde bude uveden název školení a jméno naší společnosti. Obědová pauza bývá od 11:00 do 11:30, ale čas přestávek a oběda se ale může lišit v závislosti na místě konání a požadavcích lektora. Školení obvykle končí kolem 14:00, ale záleží na délce přestávky, na množství dotazů během přednášky a na dalších okolnostech.

  • Ano, pokud ze zdravotních nebo osobních důvodů požadujete vegetariánský, bezlepkový nebo jiný specifický oběd, uveďte, prosím, tuto skutečnost do poznámky k objednávce. Uděláme následně maximum, abychom Vám vyšli vstříc a požadovaný oběd zajistili.

Držte krok s posledními legislativními změnami a přihlaste se k odběru informací o aktuálně připravovaných školeních.

Nastavení ochrany soukromí

Tato webová stránka používá soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i k personalizaci obsahu. Prosíme o potvrzení souhlasu s využívaním cookies a předáním údajů pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.

Více informací o cookies

Hotel ILF

Hotel ILF

Budějovická 15/743, 140 00 Praha 4 - Michle
Hotel ILF se nachází v klidné části Prahy 4 nedaleko dálnice D1 a přímo na zastávce metra Budějovická, ze které netrvá cesta do centra města déle než 10 minut. Sály a salonky jsou moderně vybaveny a součástí hotelu je restaurace s nabídkou mezinárodní kuchyně, ve které je podáván oběd účastníkům školení.
Cesta hromadnou dopravou:
Přímo naproti hotelu se nachází zastávka metra Budějovická (trasa C).

V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle 530 332 751 nebo na emailu info@integracentrum.cz

Hotel Avanti

Hotel Avanti

Střední 61, 602 00 Brno
Hotel Avanti se nachází v blízkosti centra Brna, nedaleko parku Lužánky a Nákupního centra Královo Pole. Přednáškové sály jsou plně klimatizovány a vybaveny audiovizuální a prezentační technikou. Oběd pro účastníky školení se podává v hotelové restauraci, která je zaměřena na tradiční českou kuchyni. U hotelu se nachází placené parkoviště, účastníkům proto doporučujeme parkovat u přilehlého nákupního centra.
Cesta hromadnou dopravou:
Použijte tramvaj č. 1 nebo 6 a vystupte na zastávce Hrnčířská. Na křižovatce přímo před zastávkou odbočte doprava na ulici Rybníček a pokračujte 250 metrů kolem finančního úřadu a základní školy k ulici Střední. Na ní odbočte vlevo a po 200 metrech se dostane k hotelu. U hotelu se také nachází placené parkoviště, možnost parkování zdarma je buď přímo naproti hotelu nebo u blízkého nákupního střediska.

V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle 530 332 751 nebo na emailu info@integracentrum.cz

Hotel Moskva

Interhotel Zlín

náměstí Práce 2512, 762 70 Zlín
Interhotel Zlín (bývalý Hotel Moskva) stojí v čele náměstí Práce a je jedním z největších kongresových center v kraji. Jeho přednáškové sály a salonky jsou vybaveny moderní prezentační a audiovizuální technikou. Oběd pro účastníky školení je podáván v hotelové restauraci Bohémia, která se nachází ve 2. patře.
Cesta hromadnou dopravou:
Z autobusového nádraží vyjděte na ulici Gahurova, odbočte doprava a pokračujte asi 300 metrů kolem autobusových zastávek a parkoviště. Před obchodním domem zahněte doprava na ulici Štefánikovu, a po 200 metrech odbočte přímo za autobusovou zastávkou doleva na náměstí Práce.

V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle 530 332 751 nebo na emailu info@integracentrum.cz

Adalbertinum (Adal)

Adalbertinum (Adal)

Československé armády 300/22, 500 03 Hradec Králové
Budovu známou jako Adalbertinum najdete u Žižkovských sadů nedaleko místa lidově zvaného U grandu. Jedná se o klasicistní budovu, která byla dokončena v roce 1897 a Do roku 1948 sloužila jako katolický diecézní dům. Přes postupné modernizace si objekt zachoval původní ráz a nabízí stylové prostředí a sály a salonky jsou dobře vybaveny. V Gayerových kasárnách, které jsou vzdáleny 5 minut pěšky, je otevřený nový parkovací dům s výhodnou cenou parkování, doporučujeme proto účastníkům parkovat u něj.
Cesta hromadnou dopravou:
Přímo u budovy Adalbertinum je autobusová zastávka s názvem U muzea, na které zastavuje autobus číslo 11.

V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle 530 332 751 nebo na emailu info@integracentrum.cz

Poslat dotaz pro lektora

V případě zájmu můžete lektorovi poslat písemný dotaz, který Vám bude následně v rámci výkladu na školení zodpovězen. Níže zadejte Váš dotaz a vyberte termín konání školení, kterého se plánujete zúčastnit.

Dotaz pro lektora odeslán

Děkujeme Vám za zaslání dotazu. Nyní je na cestě k nám, následně ho předáme lektorovi a bude zodpovězen na školení.

Chyba při odesílání dotazu

Mrzí nás to, ale při odesílání dotazu došlo k chybě. Odeslání dotazu na zvolený termín již není možné nebo došlo k technickým problémům. Zkuste to prosím později znovu, případně nám napište na info@integracentrum.cz

Nepodařilo se vložit do košíku

Mrzí nás to, ale při vkládání do košíku došlo k chybě. Zvolený termín již není dostupný nebo došlo k technickým problémům. Zkuste to prosím později znovu, případně nám napište na info@integracentrum.cz

Odběr pozvánek nastaven

Děkujeme za Váš zájem o naše školení. Na emailovou adresu jsme právě odeslali zprávu s odkazem pro potvrzení. Kliknutím na něj dokončíte registraci k odběru pravidelných přehledů připravovaných školení.

Adresu již máme v databázi

Děkujeme za Váš zájem o naše školení a vzdělávací akce. Zadanou emailovou adresu však již evidujeme v naší databázi a zasílání nabídek školení na ni můžete na odkazu níže.

Chyba při nastavení odběru

Mrzí nás to, ale při nastavení odběru novinek došlo k chybě, nebo technickým problémům. Zkuste to prosím později znovu, případně nám napište na info@integracentrum.cz