Školení a webináře

Daně a účetnictví

DPH

Registrace k DPH a základní informace o dani z přidané hodnoty

Registrace k DPH a základní informace o dani z přidané hodnoty

Seminář je určen začátečníkům, kteří se poprvé setkávají s problematikou DPH.

Nejbližší termíny
  • 1.10.2025, Hradec Králové

  • 8.10.2025, Praha

  • 14.10.2025, Brno

  • 15.10.2025, Zlín

  • 16.10.2025, Ostrava

  • 17.10.2025, Olomouc

...a další termíny Přejít na termíny

Lektor

  • Ing. Dana Vankeová

    Ing. Dana Vankeová

    Ing. Dana Vankeová vystudovala fakultu stavební na VUT Brno, se zaměřením na konstrukce a dopravní stavby, také absolvovala certifikované kurzy pro účetní a dosáhla stupně certifikované účetní. Od roku 2009 se plně věnuje lektorské činnosti, a to problematice podvojného účetnictví a daní PO. V současné době sále vede klientům účetnictví a poskytuje účetní poradenství jako samostatná účetní. V prosinci 2022 byla opět zvolena do Výkonného výboru Svazu účetních ČR.

Dotaz pro lektora

V případě zájmu nám můžete zaslat písemný dotaz pro lektora, který se vztahuje k problematice probírané v rámci školení. Následně Vám bude tento dotaz na školení zodpovězen.

Program školení

Toto školení nabízíme v jiném termínu i jako webinář (online školení) - podrobnosti najdete zde

Seminář je určen začátečníkům, kteří se poprvé setkávají s problematikou DPH – budou vysvětleny základní pojmy - obrat (nově od 1.1.2025), plátce, identifikovaná osoba, nový režim malý podnik v tuzemsku – problematika registrace a bude kladen důraz na vysvětlení důležitých pojmů k dani z přidané hodnoty týkajících se především problematiky DPH v České republice, základ daně a sazby daně, náležitosti daňových dokladů, přenos daňové povinnosti, nárok na odpočet daně, vazba na povinné formuláře – přiznání k DPH, kontrolní hlášení, souhrnné hlášení.

Program webináře:

  • Předmět daně – definice
  • Obrat pro účely DPH nově od 1.1.2025 !!
  • Plátce DPH, identifikovaná osoba  vysvětlení pojmů, 
  • Režim malý podnik v tuzemsku – nově od 1.1.2025
  • Registrace k jednotlivým typům
  • Povinnost přiznat daň a uskutečnění zdanitelného plnění v tuzemsku a ostatních případech
  • Přenesená daňová povinnost trvalá a dočasná
  • Sazby daně
  • Sazby daně ve stavebnictví – informace GFŘ a změny od 1.7.2025
  • Daňové doklady v listinné a elektronické podobě, povinné náležitosti daňových dokladů
  • Základ daně, vedlejší náklady
  • Oprava základu daně, lhůty, opravné daňové doklady, novinky od 1.1.2025
  • Nárok na odpočet, povinnosti, lhůta,
  • Správa daně v tuzemsku – registrace, lhůty, druhy daňových přiznání, povinný registrační údaj, zdaňovací období, zrušení registrace, nespolehlivý plátce, nespolehlivá osoba,
  • Povinné formuláře v rámci DPH (přiznání k DPH, kontrolní hlášení, souhrnné hlášení)
  • Informace GFŘ k problematice DPH

Termíny a přihláška

  • 1.10.2025

    Hradec Králové

    Adalbertinum (Adal)

    9:00 - 14:00

    Ing. Dana Vankeová

    2.400,- Kč za účastníka / účastník

    (vč. DPH, kávy a oběda)

  • 8.10.2025

    Praha

    Hotel ILF

    9:00 - 14:00

    Ing. Dana Vankeová

    2.600,- Kč za účastníka / účastník

    (vč. DPH, kávy a oběda)

  • 14.10.2025

    Brno

    Hotel Avanti

    9:00 - 14:00

    Ing. Dana Vankeová

    2.400,- Kč za účastníka / účastník

    (vč. DPH, kávy a oběda)

  • 15.10.2025

    Zlín

    Hotel Moskva

    9:00 - 14:00

    Ing. Dana Vankeová

    2.400,- Kč za účastníka / účastník

    (vč. DPH, kávy a oběda)

  • 16.10.2025

    Ostrava

    Harmony Club Hotel

    9:00 - 14:00

    Ing. Dana Vankeová

    2.400,- Kč za účastníka / účastník

    (vč. DPH, kávy a oběda)

  • 17.10.2025

    Olomouc

    Regionální centrum Olomouc

    9:00 - 14:00

    Ing. Dana Vankeová

    2.400,- Kč za účastníka / účastník

    (vč. DPH, kávy a oběda)

Akreditace

Akreditovaná vzdělávací instituce u Ministerstva vnitra ČR číslo akreditace AK I./I-125/2004 u Ministerstva vnitra ČR

Naším základním a trvalým cílem je zajištění standardní vysoké kvality a vytvoření přátelské atmosféry s otevřeným přístupem ke klientovi. Našich školení se mohou účastnit pracovníci podnikatelských subjektů, úředníci veřejné správy i zástupci široké veřejnosti.

Informace pro úředníky ÚSC

Úředníci územních samosprávných celků mají vložné osvobozeno od DPH a po absolvování školení obdrží osvědčení vydané podle pokynů Ministerstva vnitra ČR. Kteří zaměstnanci veřejné správy jsou úředníky ÚSC definuje zákon č. 312/2002 Sb. - jde pouze o ty zaměstnance, kteří se podílejí na výkonu správních činností a zároveň jsou zařazeni do úřadu daného územního samosprávného celku.

Nejčastější dotazy

  • Pokud máte zájem o některé z nabízených školení, nejsnadnější cestou, jak se přihlásit, je vyplnit objednávku na našich webových stránkách. Pro vyplnění přihlášky potřebujete znát své fakturační údaje, emailovou adresu a telefonní číslo, na kterém Vás můžeme v případě potřeby kontaktovat. Na email uvedený v objednávce Vám dorazí potvrzení o přijetí objednávky a po připsání platby na náš účet Vám následně zašleme daňový doklad. Před konáním prezenčních seminářů už poté další informace neposíláme a počítáme s Vaší účastí. Pokud jste přihlášeni na webinář, nebo jste si zakoupili videozáznam, obdržíte ještě další email s pokyny pro přístup či spuštění.

  • Na všech termínech, které jsou zveřejněny na našich webových stránkách, a na které se jde přihlásit, je volné místo. V případě, že je školení plně obsazeno, není možné se na termín objednat. V takovém případě nás můžete kontaktovat a my Vás zařadíme na seznam náhradníků. Pokud se uvolní místo, ozveme se Vám.

  • Přihlášky uzavíráme zpravidla jeden pracovní den před konáním školení. Pokud byste se chtěli přihlásit na poslední chvíli, není to zpravidla problém a vyplňte přihlášku na našich webových stránkách. Pokud potřebujete takto přihlásit větší skupinu účastníků, kontaktuje nás, prosím, a budeme se snažit vyjít Vám vstříc.

  • Osvědčení o absolvování školení je běžný požadavek klientů a rádi Vám ho vystavíme. Pokud se přihlašujete na prezenční seminář, uveďte, prosím, žádost o osvědčení do poznámky k objednávce. Následně Vám osvědčení předáme na semináři. Pokud se přihlašujete na webinář, nebo si kupujete videozáznam, požadavek na vystavení osvědčení psát nemusíte, osvědčení je automaticky k dispozici ke stažení pro všechny tyto účastníky.

  • Začátek prezenčních seminářů je zpravidla v 9:00, ale přijít můžete bez obav 30 minut před začátkem, kdy už míváme vše připraveno. Pro orientaci v místech konání vám pomohu cedulky nebo monitory, kde bude uveden název školení a jméno naší společnosti. Obědová pauza bývá od 11:00 do 11:30, ale čas přestávek a oběda se ale může lišit v závislosti na místě konání a požadavcích lektora. Školení obvykle končí kolem 14:00, ale záleží na délce přestávky, na množství dotazů během přednášky a na dalších okolnostech.

  • Ano, pokud ze zdravotních nebo osobních důvodů požadujete vegetariánský, bezlepkový nebo jiný specifický oběd, uveďte, prosím, tuto skutečnost do poznámky k objednávce. Uděláme následně maximum, abychom Vám vyšli vstříc a požadovaný oběd zajistili.

Držte krok s posledními legislativními změnami a přihlaste se k odběru informací o aktuálně připravovaných školeních.

Nastavení ochrany soukromí

Tato webová stránka používá soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i k personalizaci obsahu. Prosíme o potvrzení souhlasu s využívaním cookies a předáním údajů pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.

Více informací o cookies

Adalbertinum (Adal)

Budovu známou jako Adalbertinum najdete u Žižkovských sadů nedaleko místa lidově zvaného U grandu. Jedná se o klasicistní budovu, která byla dokončena v roce 1897 a Do roku 1948 sloužila jako katolický diecézní dům. Přes postupné modernizace si objekt zachoval původní ráz a nabízí stylové prostředí a sály a salonky jsou dobře vybaveny. V Gayerových kasárnách, které jsou vzdáleny 5 minut pěšky, je otevřený nový parkovací dům s výhodnou cenou parkování, doporučujeme proto účastníkům parkovat u něj.

Cesta hromadnou dopravou:

Přímo u budovy Adalbertinum je autobusová zastávka s názvem U muzea, na které zastavuje autobus číslo 11.

V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle 530 332 751 nebo na emailu info@integracentrum.cz

Hotel ILF

Hotel ILF se nachází v klidné části Prahy 4 nedaleko dálnice D1 a přímo na zastávce metra Budějovická, ze které netrvá cesta do centra města déle než 10 minut. Sály a salonky jsou moderně vybaveny a součástí hotelu je restaurace s nabídkou mezinárodní kuchyně, ve které je podáván oběd účastníkům školení.

Cesta hromadnou dopravou:

Přímo naproti hotelu se nachází zastávka metra Budějovická (trasa C).

V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle 530 332 751 nebo na emailu info@integracentrum.cz

Hotel Avanti

Hotel Avanti se nachází v blízkosti centra Brna, nedaleko parku Lužánky a Nákupního centra Královo Pole. Přednáškové sály jsou plně klimatizovány a vybaveny audiovizuální a prezentační technikou. Oběd pro účastníky školení se podává v hotelové restauraci, která je zaměřena na tradiční českou kuchyni. U hotelu se nachází placené parkoviště, účastníkům proto doporučujeme parkovat u přilehlého nákupního centra.

Cesta hromadnou dopravou:

Použijte tramvaj č. 1 nebo 6 a vystupte na zastávce Hrnčířská. Na křižovatce přímo před zastávkou odbočte doprava na ulici Rybníček a pokračujte 250 metrů kolem finančního úřadu a základní školy k ulici Střední. Na ní odbočte vlevo a po 200 metrech se dostane k hotelu. U hotelu se také nachází placené parkoviště, možnost parkování zdarma je buď přímo naproti hotelu nebo u blízkého nákupního střediska.

V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle 530 332 751 nebo na emailu info@integracentrum.cz

Hotel Moskva

Interhotel Zlín (bývalý Hotel Moskva) stojí v čele náměstí Práce a je jedním z největších kongresových center v kraji. Jeho přednáškové sály a salonky jsou vybaveny moderní prezentační a audiovizuální technikou. Oběd pro účastníky školení je podáván v hotelové restauraci Bohémia, která se nachází ve 2. patře.

Cesta hromadnou dopravou:

Z autobusového nádraží vyjděte na ulici Gahurova, odbočte doprava a pokračujte asi 300 metrů kolem autobusových zastávek a parkoviště. Před obchodním domem zahněte doprava na ulici Štefánikovu, a po 200 metrech odbočte přímo za autobusovou zastávkou doleva na náměstí Práce.

V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle 530 332 751 nebo na emailu info@integracentrum.cz

Harmony Club Hotel

Hotel Harmony se nachází v blízkosti centra Ostravy a jeho budova je jednou z dominant městské části Mariánské Hory. Přednáškové prostory jsou vybaveny moderní prezentační technikou a všechny salónky jsou klimatizované. Restaurace, ve které je podáván oběd pro účastníky semináře, vaří převážně klasickou českou kuchyni. U hotelu se nachází placené parkoviště, doporučujeme proto účastníkům parkovat v přilehlých ulicích nebo u nedalekého obchodního centra.

Cesta hromadnou dopravou:

Z vlaku vystupte na Nádraží Svinov a na zastávce Svinov, mosty nastupte na tramvaj číslo 4,8, nebo 9. Hotel Harmony leží přesně mezi zastávkami Mariánské náměstí a Dům energetiky - doporučujeme vystoupit spíše na zastávce Mariánské náměstí.

V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle 530 332 751 nebo na emailu info@integracentrum.cz

Regionální centrum Olomouc

Budova Regionálního centra Olomouc je jednou z dominant města a díky své poloze je snadno dostupná městskou hromadnou dopravou. Sály a salónky, ve kterých pořádáme naše školení, jsou moderně vybaveny a klimatizovány.

Cesta hromadnou dopravou:

Budova Regionálního centra Olomouc jde vidět přímo od hlavního vlakového nádraží, od něj je vzdálena asi 100 metrů.

V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle 530 332 751 nebo na emailu info@integracentrum.cz

Poslat dotaz pro lektora

V případě zájmu můžete lektorovi poslat písemný dotaz, který Vám bude následně v rámci výkladu na školení zodpovězen. Níže zadejte Váš dotaz a vyberte termín konání školení, kterého se plánujete zúčastnit.

Dotaz pro lektora odeslán

Děkujeme Vám za zaslání dotazu. Nyní je na cestě k nám, následně ho předáme lektorovi a bude zodpovězen na školení.

Chyba při odesílání dotazu

Mrzí nás to, ale při odesílání dotazu došlo k chybě. Odeslání dotazu na zvolený termín již není možné nebo došlo k technickým problémům. Zkuste to prosím později znovu, případně nám napište na info@integracentrum.cz

Nepodařilo se vložit do košíku

Mrzí nás to, ale při vkládání do košíku došlo k chybě. Zvolený termín již není dostupný nebo došlo k technickým problémům. Zkuste to prosím později znovu, případně nám napište na info@integracentrum.cz

Odběr pozvánek nastaven

Děkujeme za Váš zájem o naše školení. Na emailovou adresu jsme právě odeslali zprávu s odkazem pro potvrzení. Kliknutím na něj dokončíte registraci k odběru pravidelných přehledů připravovaných školení.

Adresu již máme v databázi

Děkujeme za Váš zájem o naše školení a vzdělávací akce. Zadanou emailovou adresu však již evidujeme v naší databázi a zasílání nabídek školení na ni můžete na odkazu níže.

Chyba při nastavení odběru

Mrzí nás to, ale při nastavení odběru novinek došlo k chybě, nebo technickým problémům. Zkuste to prosím později znovu, případně nám napište na info@integracentrum.cz