Školení a webináře

Daně a účetnictví

Daňové a účetní aktuality 2025 a 2026

Daňové a účetní aktuality 2025 a 2026

V rámci semináře budou jeho účastníci seznámeni s aktuálním stavem daňových a účetních předpisů platných pro rok 2025 a se změnami pro rok 2026.

Nejbližší termíny
  • 14.11.2025, Zlín

  • 20.11.2025, Brno

  • 21.11.2025, Online

  • 12.12.2025, Zlín

  • 15.12.2025, Brno

  • 16.12.2025, Online

  • +
Přejít na termíny (6 termínů)

Lektor

  • Ing. Jiří Klíma

    Ing. Jiří Klíma

    Působí jako samostatný daňový poradce a své rozsáhlé znalosti předává jako lektor odborné veřejnosti - účetním, daňovým poradcům i auditorům. Jeho odbornost podtrhuje funkce prezidenta Sdružení účetních a daňových poradců, působí rovněž jako zkušební komisař Komory daňových poradců ČR. Ve své poradenské praxi se zaměřuje především na daň z přidané hodnoty a daně z příjmů fyzických i právnických osob.

Dotaz pro lektora

V případě zájmu nám můžete zaslat písemný dotaz pro lektora, který se vztahuje k problematice probírané v rámci školení. Následně Vám bude tento dotaz na školení zodpovězen.

Program školení

V rámci semináře budou jeho účastníci seznámeni s aktuálním stavem daňových a účetních předpisů platných pro rok 2025 a se změnami pro rok 2026.

Program semináře:

  • Účetnictví podnikatelských subjektů
    • Zvýšení limitů pro povinný audit od 1.1 2026, kdy povinnost auditu bude nově navázána na kategorii střední účetní jednotky
    • Změna kategorizace účetních jednotek - nové limity pro zařazení do kategorie mikro, malá a střední jednotka, platné již pro závěrku za rok 2025
  • Daň z příjmů
    • Změny v osvobození příjmů z prodeje majetku - zrušení limitu 40 mil. Kč pro osvobozené příjmy z prodeje podílů a cenných papírů od roku 2026
    • Osvobození prodeje kryptoměn - zavedení osvobození a limit v roce 2026
    • Zaměstnanecké benefity - připomenutí limitů pro rok 2025 a upozornění na informaci odlišující benefit od naturální mzdy
    • Zrušení speciálního odpisování FVE od 1.8.2025 - přeřazení technologické části do 2. a 3. odpisové skupiny a rozbor přechodných ustanovení pro FVE uvedené do užívání v období 1. 7. 2024 - 31. 7. 2025.
  • Daň z přidané hodnoty (DPH)
    • Zásadní změny u nemovitých věcí od 1.7.2025
      • Zkrácení časového testu pro osvobození prodeje
      • Nová definice „podstatné změny“ stavby vázaná na náklady a prodejní cenu
      • Změna definice stavby pro bydlení a sociální bydlení
    • Povinnost vrátit odpočet u neuhrazených závazků - rozbor povinnosti vrátit odpočet DPH u závazků více než 6 měsíců po splatnosti
    • Možnost dobrovolného zdanění prodeje nemovitosti a jeho dopady na úpravu odpočtu daně
  • Odpovědi na dotazy posluchačů

Termíny a přihláška

  • 14.11.2025

    Zlín

    Interhotel Zlín

    9:00 - 14:00

    Ing. Jiří Klíma

    2.400,- Kč za účastníka / účastník

    (vč. DPH, kávy a oběda)

  • 20.11.2025

    Brno

    Hotel Avanti

    9:00 - 14:00

    Ing. Jiří Klíma

    2.400,- Kč za účastníka / účastník

    (vč. DPH, kávy a oběda)

  • 21.11.2025

    Webinář

    Online živé vysílání

    9:00 - 13:30

    Ing. Jiří Klíma

    2.400,- Kč za účastníka / účastník

    (vč. DPH)

  • 12.12.2025

    Zlín

    Interhotel Zlín

    9:00 - 14:00

    Ing. Jiří Klíma

    2.400,- Kč za účastníka / účastník

    (vč. DPH, kávy a oběda)

  • 15.12.2025

    Brno

    Hotel Avanti

    9:00 - 14:00

    Ing. Jiří Klíma

    2.400,- Kč za účastníka / účastník

    (vč. DPH, kávy a oběda)

  • 16.12.2025

    Webinář

    Online živé vysílání

    9:00 - 13:30

    Ing. Jiří Klíma

    ZMĚNA TERMÍNU (PŮVODNĚ 17.12., NYNÍ 16.12.)

    2.400,- Kč za účastníka / účastník

    (vč. DPH)

Akreditace

Akreditovaná vzdělávací instituce u Ministerstva vnitra ČR číslo akreditace AK I./I-125/2004 u Ministerstva vnitra ČR

Naším základním a trvalým cílem je zajištění standardní vysoké kvality a vytvoření přátelské atmosféry s otevřeným přístupem ke klientovi. Našich školení se mohou účastnit pracovníci podnikatelských subjektů, úředníci veřejné správy i zástupci široké veřejnosti.

Informace pro úředníky ÚSC

Úředníci územních samosprávných celků mají vložné osvobozeno od DPH a po absolvování školení obdrží osvědčení vydané podle pokynů Ministerstva vnitra ČR. Kteří zaměstnanci veřejné správy jsou úředníky ÚSC definuje zákon č. 312/2002 Sb. - jde pouze o ty zaměstnance, kteří se podílejí na výkonu správních činností a zároveň jsou zařazeni do úřadu daného územního samosprávného celku.

Nejčastější dotazy

  • Pokud máte zájem o některé z nabízených školení, nejsnadnější cestou, jak se přihlásit, je vyplnit objednávku na našich webových stránkách. Pro vyplnění přihlášky potřebujete znát své fakturační údaje, emailovou adresu a telefonní číslo, na kterém Vás můžeme v případě potřeby kontaktovat. Na email uvedený v objednávce Vám dorazí potvrzení o přijetí objednávky a po připsání platby na náš účet Vám následně zašleme daňový doklad. Před konáním prezenčních seminářů už poté další informace neposíláme a počítáme s Vaší účastí. Pokud jste přihlášeni na webinář, nebo jste si zakoupili videozáznam, obdržíte ještě další email s pokyny pro přístup či spuštění.

  • Na všech termínech, které jsou zveřejněny na našich webových stránkách, a na které se jde přihlásit, je volné místo. V případě, že je školení plně obsazeno, není možné se na termín objednat. V takovém případě nás můžete kontaktovat a my Vás zařadíme na seznam náhradníků. Pokud se uvolní místo, ozveme se Vám.

  • Přihlášky uzavíráme zpravidla jeden pracovní den před konáním školení. Pokud byste se chtěli přihlásit na poslední chvíli, není to zpravidla problém a vyplňte přihlášku na našich webových stránkách. Pokud potřebujete takto přihlásit větší skupinu účastníků, kontaktuje nás, prosím, a budeme se snažit vyjít Vám vstříc.

  • Osvědčení o absolvování školení je běžný požadavek klientů a rádi Vám ho vystavíme. Pokud se přihlašujete na prezenční seminář, uveďte, prosím, žádost o osvědčení do poznámky k objednávce. Následně Vám osvědčení předáme na semináři. Pokud se přihlašujete na webinář, nebo si kupujete videozáznam, požadavek na vystavení osvědčení psát nemusíte, osvědčení je automaticky k dispozici ke stažení pro všechny tyto účastníky.

  • Webinář je online školení, které probíhá v přímém přenosu přes internet. Výklad lektora je přenášen k účastníkům webináře v živém přenosu, jako by byli na klasickém prezenčním semináři a v průběhu výkladu mohou účastníci posílat dotazy. Přenos přednášky probíhá ve webovém prohlížeči, není třeba nic instalovat, ani nastavovat.

  • Pořízení a následná dostupnost nahrávky webináře záleží na množství okolností. Nemůžeme proto slíbit, že budeme nahrávat každý webinář a jeho nahrávka bude účastníkům k dispozici. V případě dotazu ohledně konkrétního webináře nás prosím kontaktujte před provedením objednávky.

Ukázka přednášky

Držte krok s posledními legislativními změnami a přihlaste se k odběru informací o aktuálně připravovaných školeních.

Nastavení ochrany soukromí

Tato webová stránka používá soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i k personalizaci obsahu. Prosíme o potvrzení souhlasu s využívaním cookies a předáním údajů pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.

Více informací o cookies

Interhotel Zlín

Interhotel Zlín (bývalý Hotel Moskva) stojí v čele náměstí Práce a je jedním z největších kongresových center v kraji. Jeho přednáškové sály a salonky jsou vybaveny moderní prezentační a audiovizuální technikou. Oběd pro účastníky školení je podáván v hotelové restauraci Bohémia, která se nachází ve 2. patře.

Cesta hromadnou dopravou:

Z autobusového nádraží vyjděte na ulici Gahurova, odbočte doprava a pokračujte asi 300 metrů kolem autobusových zastávek a parkoviště. Před obchodním domem zahněte doprava na ulici Štefánikovu, a po 200 metrech odbočte přímo za autobusovou zastávkou doleva na náměstí Práce.

V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle 530 332 751 nebo na emailu info@integracentrum.cz

Hotel Avanti

Hotel Avanti se nachází v blízkosti centra Brna, nedaleko parku Lužánky a Nákupního centra Královo Pole. Přednáškové sály jsou plně klimatizovány a vybaveny audiovizuální a prezentační technikou. Oběd pro účastníky školení se podává v hotelové restauraci, která je zaměřena na tradiční českou kuchyni. U hotelu se nachází placené parkoviště, účastníkům proto doporučujeme parkovat u přilehlého nákupního centra.

Cesta hromadnou dopravou:

Použijte tramvaj č. 1 nebo 6 a vystupte na zastávce Hrnčířská. Na křižovatce přímo před zastávkou odbočte doprava na ulici Rybníček a pokračujte 250 metrů kolem finančního úřadu a základní školy k ulici Střední. Na ní odbočte vlevo a po 200 metrech se dostane k hotelu. U hotelu se také nachází placené parkoviště, možnost parkování zdarma je buď přímo naproti hotelu nebo u blízkého nákupního střediska.

V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle 530 332 751 nebo na emailu info@integracentrum.cz

Online webinář

Webinář je online školení, které probíhá v přímém přenosu přes internet. Přenos přednášky probíhá ve webovém prohlížeči, není třeba nic instalovat, ani nastavovat.

Výklad lektora je přenášen k účastníkům webináře v živém přenosu, je tedy potřeba přizpůsobit si časový program tak, aby Vás v průběhu nic nerušilo.

V průběhu výkladu mohou účastníci pokládat dotazy a usměrňovat tak tok přednášky, aby byly probrány okruhy a případy, se kterými se účastníci setkávají ve své každodenní praxi.

Poslat dotaz pro lektora

V případě zájmu můžete lektorovi poslat písemný dotaz, který Vám bude následně v rámci výkladu na školení zodpovězen. Níže zadejte Váš dotaz a vyberte termín konání školení, kterého se plánujete zúčastnit.

Dotaz pro lektora odeslán

Děkujeme Vám za zaslání dotazu. Nyní je na cestě k nám, následně ho předáme lektorovi a bude zodpovězen na školení.

Chyba při odesílání dotazu

Mrzí nás to, ale při odesílání dotazu došlo k chybě. Odeslání dotazu na zvolený termín již není možné nebo došlo k technickým problémům. Zkuste to prosím později znovu, případně nám napište na info@integracentrum.cz

Nepodařilo se vložit do košíku

Mrzí nás to, ale při vkládání do košíku došlo k chybě. Zvolený termín již není dostupný nebo došlo k technickým problémům. Zkuste to prosím později znovu, případně nám napište na info@integracentrum.cz

Odběr pozvánek nastaven

Děkujeme za Váš zájem o naše školení. Na emailovou adresu jsme právě odeslali zprávu s odkazem pro potvrzení. Kliknutím na něj dokončíte registraci k odběru pravidelných přehledů připravovaných školení.

Adresu již máme v databázi

Děkujeme za Váš zájem o naše školení a vzdělávací akce. Zadanou emailovou adresu však již evidujeme v naší databázi a zasílání nabídek školení na ni můžete na odkazu níže.

Chyba při nastavení odběru

Mrzí nás to, ale při nastavení odběru novinek došlo k chybě, nebo technickým problémům. Zkuste to prosím později znovu, případně nám napište na info@integracentrum.cz