Školení a webináře

Mzdy a personalistika

Mzdové účetnictví

Dvoudenní kurz pro začínající a mírně pokročilé mzdové účetní

Dvoudenní kurz pro začínající a mírně pokročilé mzdové účetní

Jedná se o pracovněprávní minimum pro začínající i zkušenější mzdové účetní, absolventy nebo osoby vracející se po delší době na pracovní trh. Na základě výkladu doplněného diskuzí získají účastníci základní přehled v problematice mzdového účetnictví a základní orientaci v pracovněprávní legislativě.

Nejbližší termín
  • 21.8. - 22.8.2025, Online

Přejít na termín

Lektor

  • PhDr. Dagmar Kučerová

    PhDr. Dagmar Kučerová

    PhDr. Dagmar Kučerová se lektorskou činností zabývá již řadu let. Zaměřuje se na oblast mzdového účetnictví a personalistiky, včetně legislativních novinek a aktuálních právních výkladů z této oblasti. Je redaktorkou serveru Podnikatel.cz, kde publikuje články převážně z oblasti pracovněprávní a daňové problematiky. Mzdové účetnictví rovněž přednášela na UTB Zlín na fakultě managementu a ekonomiky, Ústav financí a účetnictví. Je členkou Komory certifikovaných účetních a držitelkou certifikátu Bilanční účetní.

Dotaz pro lektora

V případě zájmu nám můžete zaslat písemný dotaz pro lektora, který se vztahuje k problematice probírané v rámci školení. Následně Vám bude tento dotaz na školení zodpovězen.

Program školení

Jedná se o pracovněprávní minimum pro začínající i zkušenější mzdové účetní, absolventy nebo osoby vracející se po delší době na pracovní trh. Na základě výkladu doplněného diskuzí získají účastníci základní přehled v problematice mzdového účetnictví a základní orientaci v pracovněprávní legislativě.

Každý z účastníků obdrží poštou publikaci, jejíž autorkou je lektorka kurzu:
Lexikon mzdového účetnictví

Program webináře:

  • První den - úvod do pracovního práva
    • pojem závislá práce
    • pracovní poměr (uzavření, skončení, změny atd.)
    • dohody konané mimo pracovní poměr
    • pracovnělékařská péče dle zákona o spec. zdrav. službách
    • odměňování - pracovní doba (přestávky, doba odpočinku atd.), mzda, plat, odměny z dohod, příplatky ke mzdě, minimální a zaručený plat, čerpání dovolené zaměstnanců atd.
  • Druhý den – pojistné a daň z příjmů
    • průměrný výdělek pro pracovněprávní účely
    • sociální pojištění (účast, vyměřovací základ, odvod pojistného, další povinnosti)
    • zdravotní pojištění (účast, vyměřovací základ, pojistné placené státem, neplacené volno, odvod pojistného, povinnosti zaměstnavatele) 
    • náhrada mzdy při pracovní neschopnosti zaměstnavatelem
    • nemocenské dávky od ČSSZ (postup zaměstnavatele)
    • zákonné úrazové pojištění zaměstnanců
    • daň z příjmů ze závislé činnosti
    • výpočet a odvod daňových záloh (srážkové daně)
    • daňové prohlášení
    • nezdanitelné částky
    • slevy na dani
    • roční zúčtování příjmů

Termíny a přihláška

  • 21.8. - 22.8.

    Webinář

    Online živé vysílání

    9:00 - 13:30

    PhDr. Dagmar Kučerová

    5.000,- Kč za účastníka / účastník

    (vč. DPH)

Akreditace

Akreditovaná vzdělávací instituce u Ministerstva vnitra ČR číslo akreditace AK I./I-125/2004 u Ministerstva vnitra ČR

Naším základním a trvalým cílem je zajištění standardní vysoké kvality a vytvoření přátelské atmosféry s otevřeným přístupem ke klientovi. Našich školení se mohou účastnit pracovníci podnikatelských subjektů, úředníci veřejné správy i zástupci široké veřejnosti.

Informace pro úředníky ÚSC

Úředníci územních samosprávných celků mají vložné osvobozeno od DPH a po absolvování školení obdrží osvědčení vydané podle pokynů Ministerstva vnitra ČR. Kteří zaměstnanci veřejné správy jsou úředníky ÚSC definuje zákon č. 312/2002 Sb. - jde pouze o ty zaměstnance, kteří se podílejí na výkonu správních činností a zároveň jsou zařazeni do úřadu daného územního samosprávného celku.

Nejčastější dotazy

  • Pokud máte zájem o některé z nabízených školení, nejsnadnější cestou, jak se přihlásit, je vyplnit objednávku na našich webových stránkách. Pro vyplnění přihlášky potřebujete znát své fakturační údaje, emailovou adresu a telefonní číslo, na kterém Vás můžeme v případě potřeby kontaktovat. Na email uvedený v objednávce Vám dorazí potvrzení o přijetí objednávky a po připsání platby na náš účet Vám následně zašleme daňový doklad. Před konáním prezenčních seminářů už poté další informace neposíláme a počítáme s Vaší účastí. Pokud jste přihlášeni na webinář, nebo jste si zakoupili videozáznam, obdržíte ještě další email s pokyny pro přístup či spuštění.

  • Na všech termínech, které jsou zveřejněny na našich webových stránkách, a na které se jde přihlásit, je volné místo. V případě, že je školení plně obsazeno, není možné se na termín objednat. V takovém případě nás můžete kontaktovat a my Vás zařadíme na seznam náhradníků. Pokud se uvolní místo, ozveme se Vám.

  • Přihlášky uzavíráme zpravidla jeden pracovní den před konáním školení. Pokud byste se chtěli přihlásit na poslední chvíli, není to zpravidla problém a vyplňte přihlášku na našich webových stránkách. Pokud potřebujete takto přihlásit větší skupinu účastníků, kontaktuje nás, prosím, a budeme se snažit vyjít Vám vstříc.

  • Osvědčení o absolvování školení je běžný požadavek klientů a rádi Vám ho vystavíme. Pokud se přihlašujete na prezenční seminář, uveďte, prosím, žádost o osvědčení do poznámky k objednávce. Následně Vám osvědčení předáme na semináři. Pokud se přihlašujete na webinář, nebo si kupujete videozáznam, požadavek na vystavení osvědčení psát nemusíte, osvědčení je automaticky k dispozici ke stažení pro všechny tyto účastníky.

  • Webinář je online školení, které probíhá v přímém přenosu přes internet. Výklad lektora je přenášen k účastníkům webináře v živém přenosu, jako by byli na klasickém prezenčním semináři a v průběhu výkladu mohou účastníci posílat dotazy. Přenos přednášky probíhá ve webovém prohlížeči, není třeba nic instalovat, ani nastavovat.

  • Pořízení a následná dostupnost nahrávky webináře záleží na množství okolností. Nemůžeme proto slíbit, že budeme nahrávat každý webinář a jeho nahrávka bude účastníkům k dispozici. V případě dotazu ohledně konkrétního webináře nás prosím kontaktujte před provedením objednávky.

Držte krok s posledními legislativními změnami a přihlaste se k odběru informací o aktuálně připravovaných školeních.

Nastavení ochrany soukromí

Tato webová stránka používá soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i k personalizaci obsahu. Prosíme o potvrzení souhlasu s využívaním cookies a předáním údajů pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.

Více informací o cookies

Online webinář

Webinář je online školení, které probíhá v přímém přenosu přes internet. Přenos přednášky probíhá ve webovém prohlížeči, není třeba nic instalovat, ani nastavovat.

Výklad lektora je přenášen k účastníkům webináře v živém přenosu, je tedy potřeba přizpůsobit si časový program tak, aby Vás v průběhu nic nerušilo.

V průběhu výkladu mohou účastníci pokládat dotazy a usměrňovat tak tok přednášky, aby byly probrány okruhy a případy, se kterými se účastníci setkávají ve své každodenní praxi.

Poslat dotaz pro lektora

V případě zájmu můžete lektorovi poslat písemný dotaz, který Vám bude následně v rámci výkladu na školení zodpovězen. Níže zadejte Váš dotaz a vyberte termín konání školení, kterého se plánujete zúčastnit.

Dotaz pro lektora odeslán

Děkujeme Vám za zaslání dotazu. Nyní je na cestě k nám, následně ho předáme lektorovi a bude zodpovězen na školení.

Chyba při odesílání dotazu

Mrzí nás to, ale při odesílání dotazu došlo k chybě. Odeslání dotazu na zvolený termín již není možné nebo došlo k technickým problémům. Zkuste to prosím později znovu, případně nám napište na info@integracentrum.cz

Nepodařilo se vložit do košíku

Mrzí nás to, ale při vkládání do košíku došlo k chybě. Zvolený termín již není dostupný nebo došlo k technickým problémům. Zkuste to prosím později znovu, případně nám napište na info@integracentrum.cz

Odběr pozvánek nastaven

Děkujeme za Váš zájem o naše školení. Na emailovou adresu jsme právě odeslali zprávu s odkazem pro potvrzení. Kliknutím na něj dokončíte registraci k odběru pravidelných přehledů připravovaných školení.

Adresu již máme v databázi

Děkujeme za Váš zájem o naše školení a vzdělávací akce. Zadanou emailovou adresu však již evidujeme v naší databázi a zasílání nabídek školení na ni můžete na odkazu níže.

Chyba při nastavení odběru

Mrzí nás to, ale při nastavení odběru novinek došlo k chybě, nebo technickým problémům. Zkuste to prosím později znovu, případně nám napište na info@integracentrum.cz