Seminář bude zaměřen na výklad vybraných oblastí uplatňování DPH pro rok 2025 s využitím praktických příkladů včetně doporučení, jak řešit časté chyby a jak jim předcházet.
Program semináře bude upřesněn.
Seminář bude zaměřen na výklad vybraných oblastí uplatňování DPH pro rok 2025 s využitím praktických příkladů včetně doporučení, jak řešit časté chyby a jak jim předcházet.
15.10.2025, Ostrava
30.10.2025, Olomouc
Ing. Dagmar Fitříková podniká jako daňový poradce se specializací na daň z přidané hodnoty s mnohaletou praxí ve státní správě na úseku DPH. V současné době působí v poradenské firmě ABC Taxes, s.r.o. v Ostravě a věnuje se lektorské a publikační činnosti zaměřené na problematiku DPH.
V případě zájmu nám můžete zaslat písemný dotaz pro lektora, který se vztahuje k problematice probírané v rámci školení. Následně Vám bude tento dotaz na školení zodpovězen.
Seminář bude zaměřen na výklad vybraných oblastí uplatňování DPH pro rok 2025 s využitím praktických příkladů včetně doporučení, jak řešit časté chyby a jak jim předcházet.
Program semináře bude upřesněn.
Ing. Dagmar Fitříková
2.400,- Kč za účastníka / účastník
(vč. DPH, kávy a oběda)
Ing. Dagmar Fitříková
2.400,- Kč za účastníka / účastník
(vč. DPH, kávy a oběda)
Naším základním a trvalým cílem je zajištění standardní vysoké kvality a vytvoření přátelské atmosféry s otevřeným přístupem ke klientovi. Našich školení se mohou účastnit pracovníci podnikatelských subjektů, úředníci veřejné správy i zástupci široké veřejnosti.
Úředníci územních samosprávných celků mají vložné osvobozeno od DPH a po absolvování školení obdrží osvědčení vydané podle pokynů Ministerstva vnitra ČR. Kteří zaměstnanci veřejné správy jsou úředníky ÚSC definuje zákon č. 312/2002 Sb. - jde pouze o ty zaměstnance, kteří se podílejí na výkonu správních činností a zároveň jsou zařazeni do úřadu daného územního samosprávného celku.
Pokud máte zájem o některé z nabízených školení, nejsnadnější cestou, jak se přihlásit, je vyplnit objednávku na našich webových stránkách. Pro vyplnění přihlášky potřebujete znát své fakturační údaje, emailovou adresu a telefonní číslo, na kterém Vás můžeme v případě potřeby kontaktovat. Na email uvedený v objednávce Vám dorazí potvrzení o přijetí objednávky a po připsání platby na náš účet Vám následně zašleme daňový doklad. Před konáním prezenčních seminářů už poté další informace neposíláme a počítáme s Vaší účastí. Pokud jste přihlášeni na webinář, nebo jste si zakoupili videozáznam, obdržíte ještě další email s pokyny pro přístup či spuštění.
Na všech termínech, které jsou zveřejněny na našich webových stránkách, a na které se jde přihlásit, je volné místo. V případě, že je školení plně obsazeno, není možné se na termín objednat. V takovém případě nás můžete kontaktovat a my Vás zařadíme na seznam náhradníků. Pokud se uvolní místo, ozveme se Vám.
Přihlášky uzavíráme zpravidla jeden pracovní den před konáním školení. Pokud byste se chtěli přihlásit na poslední chvíli, není to zpravidla problém a vyplňte přihlášku na našich webových stránkách. Pokud potřebujete takto přihlásit větší skupinu účastníků, kontaktuje nás, prosím, a budeme se snažit vyjít Vám vstříc.
Osvědčení o absolvování školení je běžný požadavek klientů a rádi Vám ho vystavíme. Pokud se přihlašujete na prezenční seminář, uveďte, prosím, žádost o osvědčení do poznámky k objednávce. Následně Vám osvědčení předáme na semináři. Pokud se přihlašujete na webinář, nebo si kupujete videozáznam, požadavek na vystavení osvědčení psát nemusíte, osvědčení je automaticky k dispozici ke stažení pro všechny tyto účastníky.
Začátek prezenčních seminářů je zpravidla v 9:00, ale přijít můžete bez obav 30 minut před začátkem, kdy už míváme vše připraveno. Pro orientaci v místech konání vám pomohu cedulky nebo monitory, kde bude uveden název školení a jméno naší společnosti. Obědová pauza bývá od 11:00 do 11:30, ale čas přestávek a oběda se ale může lišit v závislosti na místě konání a požadavcích lektora. Školení obvykle končí kolem 14:00, ale záleží na délce přestávky, na množství dotazů během přednášky a na dalších okolnostech.
Ano, pokud ze zdravotních nebo osobních důvodů požadujete vegetariánský, bezlepkový nebo jiný specifický oběd, uveďte, prosím, tuto skutečnost do poznámky k objednávce. Uděláme následně maximum, abychom Vám vyšli vstříc a požadovaný oběd zajistili.
21.8. - 22.8.
Brno
Hotel Avanti
Ing. Jiří Klíma
4.800,- Kč (vč. DPH)
25.8. - 26.8.
Webinář
Online živé vysílání
Ing. Jiří Klíma
4.800,- Kč (vč. DPH)
15.9.2025
Brno
Hotel Avanti
Ing. Ivana Langerová
2.400,- Kč (vč. DPH)
Ing. Ivana Langerová
Videozáznam
24.6.2025
4 hod 20 min
1.900,- Kč(vč. DPH)
Ing. Jiří Klíma
Videozáznam
18.6.2025
3 hod 55 min
1.900,- Kč(vč. DPH)
Ing. Václav Benda
Videozáznam
28.5.2025
3 hod 50 min
1.900,- Kč(vč. DPH)
Tato webová stránka používá soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i k personalizaci obsahu. Prosíme o potvrzení souhlasu s využívaním cookies a předáním údajů pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.