Dynamický nákupní systém
Termín | Místo | Lektor | Cena | Přihláška |
---|---|---|---|---|
9.4.2025
9:00 - 13:30
|
Webinář Co je webinář? |
Mgr. Ing. Lukáš Křesálek | 2.400,- Kč (vč. DPH) |
Objednat se |
Seminář poskytne zevrubné seznámení účastníků s problematikou zadávání veřejných zakázek prostřednictvím dynamického nákupního systému, který je cestou, jak splnit povinnost soutěžit dodávky, služby či stavební práce, u nichž se standardní zadávací řízení nejeví možným nebo vhodným. Účastníci získají potřebné vědomosti pro nastavení a zavedení dynamického nákupního systému, realizaci veřejných zakázek v jeho rámci a jeho ukončení. Pozornost bude zaměřena také na problematiku řešení jednotlivých typů předmětů dynamických nákupních systémů, jejich zadávání, nastavení smluvních podmínek i hodnocení. V rámci každého tématu lektor uvede i příklady správné a nesprávné předchozí praxe (best-practices).
Program webináře:
- Úvod do problematiky dynamického nákupního systému
- Úvodní část semináře bude věnována seznámení se zadáváním veřejných zakázek prostřednictvím dynamického nákupního systému, který umožňuje zadávat významnou část veřejných zakázek efektivně a rychle. Předmětem zájmu bude jak právní úprava, tak samotné procesní nastavení pravidel platných pro dynamický nákupní systém.
- Účastníci získají základní vědomosti pro zvážení vhodnosti zadávání veřejných zakázek prostřednictvím dynamického nákupního systému.
- Zavedení a trvání dynamického nákupního systému
- Předmětem dotčené části semináře bude podrobné seznámení účastníků semináře nejen s problematikou stanovení předpokládané hodnoty v dynamickém nákupním systému a jejími dopady, uchopením kategorií dynamického nákupního systému, formulací podmínek kvalifikace pro zařazení do dynamického nákupního systému, postupu při posouzení žádostí, ale i přehled uveřejňovacích povinností, které jsou s dynamickým nákupním systémem spojeny.
- Účastníci získají základní dovednosti pro zavedení dynamického nákupního systému.
- Zadávání veřejných zakázek v dynamickém nákupním systému
- Hlavní část semináře bude věnována samotnému zadávání veřejných zakázek v dynamickém nákupním systému. Účastníci podrobně proberou problematiku nastavení zadávacích podmínek (zejm. technických podmínek vymezujících předmět zakázky, obchodních a jiných smluvních podmínek a pravidel pro hodnocení nabídek). Dále pak průběh zadávání veřejné zakázky i postup uzavření smlouvy na plněné veřejné zakázky.
- Účastníci nabydou znalosti potřebné pro zadávání veřejných zakázek v dynamickém nákupním systému.
- Ukončení dynamického nákupního systému
- Předmětná část semináře poskytne účastníkům seznámení s povinnostmi spojenými s ukončením dynamického nákupního systému. S ukončením jsou spojeny zejm. administrativní a uveřejňovací povinnosti.
- Účastníci získají znalosti potřebné pro ukončení dynamického nákupního systému.
- Diskuse, dotazy účastníků
- Prostor pro závěrečnou debatu mezi účastníky semináře a lektorem zejména o jejich dosavadních zkušenostech při zadávání veřejných zakázek prostřednictvím dynamického nákupního systému s možností podrobnějšího rozboru.
- Závěr a shrnutí
- Konečné shrnutí nejvýznamnějších a zásadních pravidel pro zadávání veřejných zakázek prostřednictvím dynamického nákupního systému.