INTEGRA CENTRUM s.r.o.
vzdělávací kurzy, školení, semináře

Dynamický nákupní systém

Termín Místo Lektor Cena Přihláška
9.4.2025
9:00 - 13:30
Webinář
Co je webinář?
Mgr. Ing. Lukáš Křesálek 2.400,- Kč
(vč. DPH)
Objednat se

Seminář poskytne zevrubné seznámení účastníků s problematikou zadávání veřejných zakázek prostřednictvím dynamického nákupního systému, který je cestou, jak splnit povinnost soutěžit dodávky, služby či stavební práce, u nichž se standardní zadávací řízení nejeví možným nebo vhodným. Účastníci získají potřebné vědomosti pro nastavení a zavedení dynamického nákupního systému, realizaci veřejných zakázek v jeho rámci a jeho ukončení. Pozornost bude zaměřena také na problematiku řešení jednotlivých typů předmětů dynamických nákupních systémů, jejich zadávání, nastavení smluvních podmínek i hodnocení. V rámci každého tématu lektor uvede i příklady správné a nesprávné předchozí praxe (best-practices).

Program webináře:

  • Úvod do problematiky dynamického nákupního systému
    • Úvodní část semináře bude věnována seznámení se zadáváním veřejných zakázek prostřednictvím dynamického nákupního systému, který umožňuje zadávat významnou část veřejných zakázek efektivně a rychle. Předmětem zájmu bude jak právní úprava, tak samotné procesní nastavení pravidel platných pro dynamický nákupní systém.
    • Účastníci získají základní vědomosti pro zvážení vhodnosti zadávání veřejných zakázek prostřednictvím dynamického nákupního systému.
  • Zavedení a trvání dynamického nákupního systému
    • Předmětem dotčené části semináře bude podrobné seznámení účastníků semináře nejen s problematikou stanovení předpokládané hodnoty v dynamickém nákupním systému a jejími dopady, uchopením kategorií dynamického nákupního systému, formulací podmínek kvalifikace pro zařazení do dynamického nákupního systému, postupu při posouzení žádostí, ale i přehled uveřejňovacích povinností, které jsou s dynamickým nákupním systémem spojeny.
    • Účastníci získají základní dovednosti pro zavedení dynamického nákupního systému.
  • Zadávání veřejných zakázek v dynamickém nákupním systému
    • Hlavní část semináře bude věnována samotnému zadávání veřejných zakázek v dynamickém nákupním systému. Účastníci podrobně proberou problematiku nastavení zadávacích podmínek (zejm. technických podmínek vymezujících předmět zakázky, obchodních a jiných smluvních podmínek a pravidel pro hodnocení nabídek). Dále pak průběh zadávání veřejné zakázky i postup uzavření smlouvy na plněné veřejné zakázky.
    • Účastníci nabydou znalosti potřebné pro zadávání veřejných zakázek v dynamickém nákupním systému.
  • Ukončení dynamického nákupního systému
    • Předmětná část semináře poskytne účastníkům seznámení s povinnostmi spojenými s ukončením dynamického nákupního systému. S ukončením jsou spojeny zejm. administrativní a uveřejňovací povinnosti.
    • Účastníci získají znalosti potřebné pro ukončení dynamického nákupního systému.
  • Diskuse, dotazy účastníků
    • Prostor pro závěrečnou debatu mezi účastníky semináře a lektorem zejména o jejich dosavadních zkušenostech při zadávání veřejných zakázek prostřednictvím dynamického nákupního systému s možností podrobnějšího rozboru.
  • Závěr a shrnutí
    • Konečné shrnutí nejvýznamnějších a zásadních pravidel pro zadávání veřejných zakázek prostřednictvím dynamického nákupního systému.