V návaznosti na aktuální situaci realizujeme do konce roku pouze online vzdělávání, prezenční školení se nekonají. Již přihlášené účastníky postupně kontaktujeme.
INTEGRA CENTRUM s.r.o.
vzdělávací kurzy, školení, semináře

GDPR - zkušenosti v personalistice, obchodních vztazích, obchodní sdělení a marketing

Termín Místo Lektor Cena Přihláška
17.3.2021
9:00 - 14:00
Brno
Hotel Avanti
JUDr. Ing. Magda Janotová LL.M. 1.900,- Kč
(vč. DPH, kávy a oběda)
Objednat se
12.4.2021
9:00 - 14:00
Zlín
Hotel Moskva
JUDr. Ing. Magda Janotová LL.M. 1.900,- Kč
(vč. DPH, kávy a oběda)
Objednat se
14.4.2021
9:00 - 14:00
Praha
Hotel ILF
JUDr. Ing. Magda Janotová LL.M. 2.300,- Kč
(vč. DPH, kávy a oběda)
Objednat se
15.4.2021
9:00 - 14:00
Ostrava
Harmony Club Hotel
JUDr. Ing. Magda Janotová LL.M. 1.900,- Kč
(vč. DPH, kávy a oběda)
Objednat se

Přestože se požadavky GDPR v oblasti personalistiky a obchodních vztahů už nějakou dobu řídíme, stále existují sporné a dosud nevyjasněné praktické situace. Rovněž stále ještě existuje řada firem, které nejsou ještě s procesem zavádění GDPR u konce nebo v této oblasti velmi chybují.

Cílem semináře je připravit posluchače na dopady GDPR do každodenní praxe personalistů či obchodníků. Ukážeme vám typické chyby, ke kterým v praxi dochází, dozvíte se, v jakém rozsahu vést personálně-mzdovou agendu nebo jak mít kontrolu nad svými zaměstnanci bez porušování právních předpisů apod. Dále Vám poradíme, jak splnit své povinnosti v oblasti obchodních vztahů a marketingu, nastíníme časté chyby při zasílání obchodních sdělení a dozvíte se, na jaké oblasti se zaměřuje dozorový úřad (ÚOOÚ) při svých kontrolách.

Pro koho je seminář určen: zástupci veřejného i soukromého sektoru, zejména vedoucí zaměstnanci, HR manažeři, ostatní personalisti, obchodníci, zaměstnanci marketingu apod.

Program semináře:

  • Úvod do problematiky nakládání s osobními údaji
  • Výklad jednotlivých okruhů
  • Praktické případy nakládání s osobními údaji zaměstnanců (průběh výběrového řízení, vedení osobních spisů a personálně-mzdové agendy, použití fotografií, monitoring zaměstnanců, docházkové systémy)
  • Zpracování osobních údajů v obchodních vztazích (nastavení smluv, VOP)
  • Marketingové praktiky, souhlas v marketingu, marketingové databáze, obchodní sdělení
  • Příklady častého chybování, pohled ÚOOÚ v návaznosti na ukládání pokut podnikatelům
  • Závěr, diskuze